دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علی حنطه: با یک تیم جوان مقابل نفت قرار می‌گیریم/ درخواست بخشش از کمیته انضباطی دارم

سرمربی استقلال اهواز گفت: مشکلات زیادی در تیم داریم که اگر مدیران باشگاه این مسائل را بررسی نکنند، من از باشگاه استعفا می‌دهم.
کد خبر : 57141

علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی امروز استقلال اهواز مقابل نفت تهران اظهار داشت: «بازی سختی را مقابل نفت تهران داریم. روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کردیم. فردا هم چند بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداریم و با یک تیم جوان مقابل نفت قرار می‌گیریم. متاسفانه در چند بازی اخیر اشتباهات داوری روی بازی ما تاثیرگذار بود و امیدوارم در بازی امروز از این جهت آسیب نبینیم.»


وی درباره محرومیت سه جلسه‌ای خود و حضور نداشتنش در بازی مقابل نفت بر روی نیمکت استقلال اهواز گفت: «طبق محرومیت سه جلسه‌ای کمیته انضباطی، فردا نمی توانم بر روی نیمکت بنشینم اما از کمیته انضباطی تقاضا دارم تا محرومیت من را ببخشد چون این محرومیت از نظر من غیرعادلانه بود و مستحق این محرومیت نبودم.»


سرمربی استقلال اهواز در مورد مشکلات حاکم بر این تیم و قرار گرفتن در قعر جدول لیگ افزود: «باشگاه استقلال اهواز با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم ‌می‌کند. از روزی که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم، در هیچ بازی همه بازیکنان خودم را در اختیار نداشتم. همه این عوامل دست به دست هم دادند که استقلال اهواز در این رتبه از جدول جای بگیرد.»


وی در خصوص شایعاتی درباره جدایی‌اش از استقلال اهواز گفت: «این صحبت ها حقیقت دارد. من در برابر مشکلات خیلی صبور هستم، اما الان وضعیت به صورت حاد است. به مدیران باشگاه اطلاع دادم که اگر مشکلان باشگاه حل نشود، از این تیم می‌روم. در شرایط فعلی استقلال اهواز هیچ مربی نمی‌‌تواند به این تیم کمک کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته