دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 14:29
حجت الاسلام حسنی در جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) واحد گرمسار:

معرفت و شناخت امام زمان (عج) امری واجب و ضروری است

امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تبریک نهم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: هر کس امام زمان خود را نشناسد و بمیرد جاهل از دنیا رفته است.
کد خبر : 57127

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام سعدالله حسنی که در مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، در جشن آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) و در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان سخن می‌گفت در سخنانی به بیان رمز غیبت، فلسفه طول عمر حضرت مهدی (عج) و ظهور ایشان پرداخت.


حسنی وجود امام زمان (عج) و فلسفه غیبت ایشان را از اسرار غیبی برشمرد و افزود: راز غیبت امام زمان (عج) بعد از ظهور ایشان معلوم خواهد شد.


وی به اعتقاد شیعه و سنی در اینکه امام زمان (عج) ظهور خواهند کرد اشاره کرد و گفت: برخی اختلاف نظر‌ها بین شیعه و سنی وجود دارد و همه اهل سنت قبول دارند که حضرت مهدی (عج) از اولاد امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.


امام جماعت واحد گرمسار افزود: ۹۱ روایت راجع به اینکه حضرت مهدی (عج) دوازدهمین امام مسلمین است وجود دارد و در روایات مختلف اشاره شده است که امام زمان (عج) در بین مردم و پیش مردم قرار دارد و امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند امام زمان (عج) را همه را می‌بینند و نمی‌شناسند و غیبت یعنی اینکه شما ایشان را می‌بینید ولی نمی‌شناسید.


حسنی ادامه داد: تمامی ادیان جهان به اینکه در آخرالزمان منجی عالم بشریت خواهد آمد واقف هستند و اعتقاد دارند که با ظهور این مرد آزاده، زندگی بشر قرین سعادت خواهد شد و مسلمانان نیز می‌گویند که اگر یک روز هم به پایان دنیا باشد حضرت مهدی (عج) ظهور و قیام خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب