دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1400 - 14:01
وزیر نیرو:

اصلی‌ترین مانع تولید وجود سازوکارهای اداری است

اصلی‌ترین مانع تولید وجود سازوکارهای اداری است وزیر نیرو گفت: وجود سازوکارهای اداری اصلی‌ترین مانع جدی تولید محسوب می‌شود.
کد خبر : 571140
اردکانیان وزیر نیرو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رضا اردکانیان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، افزود: وزارت نیرو به لحاظ مسئولیتی که در تأمین و عرضه آب و برق برای رفع نیازهای روزمره مردم دارد، جزء زیرساخت‌های مهم برای تولید است بنابراین اصلی‌ترین پشتیبانی ما از بخش تولید، تأمین آب و برق کافی و مطمئن در طول سال است.


پرداخت مطالبات صنعت آب و برق برای همه تولیدکنندگان بخش خصوصی


وزیر نیرو ادامه داد: البته صنایع جانبی که کارشان تأمین تجهیزات برای تأمین تولید آب و برق است نقش مهمی در این زمینه دارند بنابراین با گره‌گشایی‌هایی که در بودجه سال ۱۴۰۰ به عمل آمده است و احکام خوبی که در اختیار داریم امسال گشایش چشمگیری در پرداخت مطالبات صنعت  آب و برق برای همه تولیدکنندگان بخش خصوصی فراهم خواهد شد.


وی در ادامه گفت: مسئولیتی که وزارت نیرو در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی کشور همسایه از قبیل عراق، افغانستان، قطر، ارمنستان و روسیه دارد سعی خواهیم کرد که مبادلات تجاری در بین این کشورها آسان‌تر شود.


ریل‌گذاری برای ادامه فعالیت دولت بعدی


وزیر نیرو یکی از اصلی‌ترین موانع تولید را وجود سازوکارهای اداری عنوان کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی وسیعی انجام دهیم تا ساختارهای‌مان را از این بخشی و متمرکز شده خارج کنیم و از این طریق بتوانیم گشایش چشمگیری برای همه ظرفیت‌های کشور به وجود آوریم.


 اردکانیان درباره برنامه‌های وزارت نیرو در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: قرار است در سال جاری ادامه پویش «الف ب ایران» را که از سال ۹۸ آغاز کردیم، ادامه دهیم و برای فعالیت دولت بعد ریل‌گذاری مناسبی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/4158/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته