دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مجید صالح: آماده شکست تراکتورسازی هستیم/ بهای بازیکنان جوان را می‌دهیم

مربی استقلال گفت: برنامه ما در بازی امروز چیزی جز پیروزی و صعود به دیدار فینال نیست.
کد خبر : 57092

مجید صالح در خصوص دیدار امروز استقلال با تراکتورسازی در نیمه‌نهایی جام حذفی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار داشت: «ما در آمادگی کامل قرار داریم و کاملا در شرایط مسابقه هستیم. تمامی بازیکنان تیم به جمع ما اضافه شده‌اند و آماده دیدار با حریف تبریزی‌مان هستند. تنها بازیکن غایبمان یعقوب کریمی است که به خاطر مصدومیت موفق نشد دراین دیدار خود را به تیم برساند و احتمالا از بازی‌های بعد در ترکیب ما قرار می گیرد. در حال حاضر عازم تبریز هستیم و امیدوارم با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی پیروز شویم و به دیدار فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.»


وی با اشاره به این نکته که شرایط این بازی استقلال و تراکتورسازی با دیدار هفته گذشته دو تیم فرق می‌کند، خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه این دیدار قطعا مساوی نخواهد شد، هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا به گل برسند و قطعا شاهد بازی هجومی از سوی هر دو تیم خواهیم بود. در این میان باید دید استراتژی تیم حریف برای حمله چیست تا بتوان ضمن مقابله با آن شیوه هجومی خود را بر حریف دیکته کرد و به گل پیروزی رسید.»


دستیار مظلومی افزود: «البته امکان آن وجود دارد که بازی به وقت‌های اضافه نیز کشیده شود. ما باید همه جوانب را بسنجیم و با برنامه وارد زمین شویم. حریف بسیار قوی و آماده است و از حمایت هواداران خود بهره می‌برد و همه سعی خود را می‌کند تا هر طور شده در این بازی پیروز شود. ما هم حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا در این بازی سخت برنده از زمین بیرون بیاییم.»


صالح در خصوص بیانیه‌ای که باشگاه استقلال در خصوص مسائل داوری داده است، تصریح کرد: «در هفت هفته ابتدایی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در محافل خبری این بحث عنوان می‌شد که استقلال از سوی داوری سود برده است. باشگاه استقلال در بیانیه‌ای که داده با اشاره به این نکته که اشتباه داوری هم بخشی از بازی است به این نکته اذعان داشته که استقلال در هفته‌های اخیر از سوی داوری سود نکرده و متضرر شده است. این بیانیه ضمن احترام به داوری خواسته که داور بازی امروز با دقت بیشتری بازی را قضاوت کند.»


وی در مورد اخراج و مصدومیتی که برای بازیکنان جوان استقلال در بازی با صبای قم به وجود آمد و آبی‌پوشان را به دردسر انداخت، بیان کرد: «بالاخره برای رسیدن به هر هدفی باید هزینه‌اش را بپردازی. بازیکنان جوانی که به خاطر عدم تجربه‌شان دچار اشتباهات تاثیرگذاری می‌شوند به مرور زمان به مرز پختگی می‌رسند و من یقین دارم که در سال‌‌های آینده استقلال قوی و مطمئنی خواهیم داشت که نیازی به جذب بازیکن از تیم‌های دیگر ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته