دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 13:03
در هفتمین نشست سالیانه انجمن مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام عنوان شد:

«مهندسی ارزش» عامل افزایش بهره‌وری صنایع استان ایلام است

هفتمین نشست سالیانه انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با عنوان «تأثیر به کارگیری مهندسی ارزش در بهبود بهره‌وری پروژه‌های نفت و گاز» در محل سالن اجتماعات واحد ایلام با استقبال بی نظیر دانشجویان و حضور چهره‌های علمی استان و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
کد خبر : 57091

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر گروه صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در ابتدای این نشست گفت: حضور مدیران کل، اساتید فرهیخته و دانشجویان فعال گروه مهندسی صنایع در این نشست سالیانه، حاکی از توجه جامعه دانشگاهی به بخش صنعت و پیوند آن با دانشگاه است.


احسان شهبازی افزود: حمایت و همراهی مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مایه دلگرمی و نشاط در بین این گروه است و با تلاش‌های علمی اساتید و دانشجویان قطعا می‌توانیم در توسعه استان سهیم باشم.



در این همایش دکتر احسان نوراللهی از اساتید برجسته مهندسی صنایع و فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر به اهمیت بهبود بهره وری کارخانجات نفت و گاز استان اشاره کرد و به تبیین مبانی مهندسی ارزش و کارکردهای آن در صنایع پرداخت.


وی گفت: مهندسان صنایع با توجه و تمرکز بر روی مهندسی ارزش، می‌توانند در بهبود وضعیت بهره وری در سیستم‌های موجود استان نقش بسزایی ایفا کنند.


درپایان این مراسم از دانشجویان برتر علمی و فعال گروه با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/

برچسب ها: بهره وری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته