دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا:

رحمان رضایی: اگر فردا روز ما باشد، استقلال را شکست می‌دهیم/ سعی می‌کنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم

مربی تراکتورسازی تبریز گفت: رحمتی دروازه‌بان خوبی است، اما دلیل نمی‌شود که اگر بازی ما مقابل این تیم فردا به ضربات پنالتی کشید به خاطر او استقلال را از پیش برنده بدانیم.
کد خبر : 57035

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا تراکتورسازی مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: «از روزی که به تیم تراکتورسازی پیوستیم، به دلیل انجام بازی‌های لیگ و جام حذفی فرصت برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم. در این مدت سعی کردیم تا روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. فعلا مجبور هستیم تا با همین شرایط جلو برویم تا در تعطیلات نیم فصل از نظر فنی با تیم کار کنیم.»


وی ادامه داد: «استقلال در این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ است اما شرایط جام حذفی با بازی‌های لیگ فرق می‌کند. در بازی حذفی اهدافی که مربیان دنبال می‌کنند، شرایط خاصی دارد. البته ما در بازی لیگ هم که چند روز پیش مقابل استقلال انجام دادیم، بهتر از این تیم کار کردیم. الان هم هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر بازی ماند تا ببینیم شرایط بازی فردا به چه شکل رقم می‌خورد.»


مربی تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت تراکتورسازی برای برد مقابل استقلال در بازی فردا و صعود به فینال جام حذفی گفت:« صعود به فینال برای تراکتورسازی دور از دسترس نیست. در حال حاضر هم تیم ما نسبت به بازی لیگ شرایط بهتری دارد. اگر فردا روز ما باشد و بازیکنان بتوانند تفکرات کادر فنی را در بازی پیاده کنند، به راحتی استقلال را شکست می‌دهیم.»


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و با توجه به جضور مهدی رحمتی در درون دروازه استقلال شانس این تیم برای پیروزی و عبور از تراکتور بیشتر می‌شود گفت: «تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بازی در وقت‌های معمول به پایان برسد، اما اگر کار به ضربات پنالتی بکشد، مهم شرایط بازیکنانی است که قصد زدن ضربات را دارند. رحمتی دروزاه‌بان خوبی است ولی دلیل نمی‌شود که استقلال بخاطر رحمتی در ضربات پنالتی از پیش برنده باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته