دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 10:47

دانش‌آموزان از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دیدن کردند

دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان فرزانگان دوره اول گرمسار در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از واحد گرمسار بازدید کردند.
کد خبر : 57031

به گزارش خبرنگار آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: دانش آموزان در این بازدید که ۲ ساعت به طول انجامید، از امکانات و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه اعم از پارک علم و فناوری دانشگاه، کتابخانه مرکزی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها بازدید کردند که مورد استقبال آنان قرار گرفت.


دکتر محمدرضا محمدی ملایری، افزود: با همکاری و هماهنگی حوزه‌های مختلف دانشگاه، دانش آموزان از توضیحات کار‌شناسان مربوطه در هر قسمت بصورت جزئی‌تر آشنا شده و این بازدید‌ها بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده توسط روابط عمومی و با همکاری دفتر ارتباط با صنعت وجامعه برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان مدارس مختلف سطح شهر با امکانات دانشگاه انجام می‌گیرد و روند آن در طول سال ادامه خواهد داشت.


ملایری ادامه داد: دانش آموزان به همراه کار‌شناسان دبیرستان ابتدا در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور یافته و در جریان فعالیت‌ها ودستاوردهای پژوهشی این مرکز قرار گرفتند.


در ادامه دانش آموزان در کتابخانه مرکزی دانشگاه، از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید و کار‌شناس کتابخانه توضیحات لازم را ارائه و دانش آموزان با بخش‌های مختلف آن آشنا شدند.


معاون پژوهش و فناوری واحد گرمسار افزود: دانش آموزان و کار‌شناسان دبیرستان همچنین از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد گرمسار بازدید و سپس با حضور در جوار قبور مطهر دو شهید گمنام در سایت مرکزی واحد گرمسار و قرائت فاتحه با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهیدان تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته