دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 09:52
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران:

ایستگاه‌های مترو رنگ و بوی یلدا گرفتند

معاون فرهنگی واجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خبر داد.
کد خبر : 57024

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محمد صائبی اظهار کرد: در راستای زنده نگهداشتن سنت صله رحم در شب یلدا معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران برنامه‌های ویژه‌ای را در ایستگاه‌های مترو اجرا کرده است.


وی به نصب بنرهایی با موضوع یلدا در مترو تهران اشاره کرد و افزود: بنر و لمینت‌هایی با عنوان یلدای مهدوی در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو تهران به مناسبت شب یلدا نصب شده است.


معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه به برگزاری نمایش یک روزه با موضوع یلدا اشاره و بیان کرد: همچنین در شب یلدا اجرای موسیقی را در 10 ایستگاه منتخب خواهیم داشت.


وی ادامه داد: امروز همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) در تمامی ایستگاه‌های مترو همزمان با اذان ظهر و عصر، قرائت دعا فرج انجام خواهد شد.


صائبی به فعالیت مشترک با مرکز مطالعاتی مهدی موعود اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام عصر با همکاری موسسه مهدی موعود، ایستگاه معرفی کتاب‌های تازه‌های نشر نیز در میدان ولی عصر(عج) رونمایی می‌شود. در این طرح به صورت ماهانه ده جلد کتاب جدید با موضوع مهدویت معرفی شده و در غرفه معرفی کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب از سایت مهدی موعود با استفاده از کدهای QR نیز محیا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته