دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 08:34
آنا گزارش می‌دهد

روز متفاوت کارمندان بازنشسته و نمونه واحد شیراز/ توصیه رئیس بر همکاری و ایجاد جوی صمیمی در پیشبرد اهداف دانشگاه

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در راستای تحقق اهداف دانشگاه، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران با عشق و علاقه تلاش و فعالیت کردند و اکنون با کوله‌باری از تجربه سنگر را به دیگران می‌سپارند.
کد خبر : 57005

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ و ارزشمند محمدتقی هلالی مسئول اموال و صمد هژبری مدیر پژوهشی دانشکده دندان‌پزشکی واحد شیراز در طول مدت خدمت که اکنون به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند و همچنین شهربانو صادقی و بهروز دهقان و علی شاکری کشکولی که به عنوان کارمندان نمونه انتخاب شده‌اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان تجلیل شد.


دکتر حمزه سارویی در این مراسم، اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری کارکنان دانشگاه شیراز دانست و از کارکنان خواست تا با ملاطفت، مهربانی، سعه صدر و روحی باز به پاسخگویی به مسایل و مشکلات دانشجویان توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشند و در حل مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز، جایگاه رفیع بازنشستگان و احترام به این قشر را یادآور شد و شرط داشتن جامعه‌ای مطلوب را قدرشناسی از بازنشستگان و برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی آنها در کنار هم دانست و افزود: بیایم در هر جایگاهی که هستیم اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کاری خویش قرار دهیم و از هر گونه پیشداوری و قضاوت نادرست نسبت به هم دست برداریم و اگر انتقادی هم وجود دارد سازنده و مشفقانه و در راستای اهداف کلان دانشگاه و اصلاح امور باشد نه خدای ناکرده برای تخریب شخصیت افراد و جایگاه آنان باشد،چرا که خداوند ناظر بر اعمال ماست و آگاه به همه امور است.


وی با بیان اینکه دانشجومحوری را باید سرلوحه کاری خود قرار دهیم به کارکنان توصیه کرد با ملاطفت، مهربانی، سعه صدر و روحی باز به پاسخگویی به مسایل و مشکلات دانشجویان همت گمارید و در حل مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.


دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنانش از تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات صادقانه تمامی کارکنان بویژه کارکنان بازنشسته دانشگاه قدردانی کرد و پیشرفت و رشد دانشگاه را ثمره و نتیجه تلاش‌های بی وقفه کارکنان زحمتکش دانشگاه دانست و تصریح کرد: کارکنان مایه افتخار و مباهات دانشگاه هستند.


وی از آنان خواست که با تعاون، همکاری و ایجاد جوی صمیمانه در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه روز به روز گام‌های موفقی را بردارند.


سارویی ادامه داد: در جامعه دانشگاهی باید تعامل وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان اهداف از پیش تعیین شده را سامان داد و شاهد پیشرفت و ترقی در اکثر زمینه ها و دستیابی به اهداف کلان دانشگاه باشیم و رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی از موارد مورد توجه و ضروری است که باید به‌طور دقیق و اصولی رعایت شود.



وی با تاکید بر اینکه باید در این مسائل الگو و نمونه باشیم، اشاره‌ای هم به انتخاب کارمندان نمونه کرد و گفت: تمام کارکنان دانشگاه نمونه هستند ولی به دلیل محدودیت‌های که وجود دارد در اینجا از گلچین این نمونه‌ها در این مراسم تجلیل به عمل می‌آید.


این مراسم که در حاشیه جلسه شورای اداری واحد شیراز برگزار شد، دکتر حمید صالحی معاون اداری مالی هم اظهار کرد:حوزه معاونت اداری و مالی پاسخگوی تمام نیازهای سازمان است و به عنوان قلب تپنده مجموعه،وظیفه خطیری را بر عهده دارد و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دست نمی‌کشد و با عشق، علاقه و همت مضاعف در انجام اهداف دانشگاه مصمم است.


معاون اداری مالی واحد شیراز با تشریح عمده فعالیت‌های انجام شده در یکسال گذشته، خواهان تلاش همدلی وهمکاری بیشتر از سوی همکاران در امر پیشرفت و ارتقاء واحد در زمینه‎های مختلف شدند و گفت: با توجه به سیاست‌های کاری و نظارت ‌های مستمر که در حوزه‌های مختلف انجام شده است، شاهد صرفه‌جویی در اکثر زمینه‌ها هستیم و نقش شما کارکنان عزیز و زحمتکش در این خصوص بسیار پرنگ است و جا دارد از همین جا از تک تک شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم.


به گزارش آنا، این جلسه با همت و همکاری معاونت اداری-مالی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و با محوریت تجلیل از همکاران بازنشسته و نمونه و با حضور مسئولان دلسوز و کارکنان زحمتکش دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته