دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بهادرعبدی: به خودباوری لازم نرسیدیم/ باشگاه بازیکنان مدنظر تارتار را جذب کند

کاپیتان راه آهن گفت: در نیم فصل می توانیم با جذب چند مهره خوب ضعف های مان را پوشش دهیم و با قوای بیشتری به مصاف رقبا برویم.
کد خبر : 56991

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سیر نزولی تیم راه آهن در هفته های اخیر باعث شده که این تیم شرایط نامساعدی در جدول رده بندی پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر داشته باشند. زردپوشان تهرانی در 7 بازی گذشته خود نتوانسته اند طعم پیروزی را حس کنند و در پایان نیم فصل اول با 11 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته اند.


آمدن مهدی تارتار به جای فرهاد کاظمی دردی از این تیم دوا نکرده و ادامه این روند ممکن است به سقوط ریل سواران بیانجامد.


بهادرعبدی یکی از قدیمی ترین بازیکنان راه آهن در خصوص اینکه این تیم یکی از جدی ترین مدعیان سقوط به لیگ آزادگان است به خبرنگار آنا، اظهارداشت :«به نظرم در ابتدای فصل آن طور که می بایست قوی بسته نشدیم. به همین خاطر از اواسط نیم فصل اول که بازیکنان مصدوم و محروم پیدا کردیم و نتوانستیم با ترکیب کامل به مصاف حریفان برویم. همین موضوع باعث شد که در دیدارهای پیش رو ناموفق باشیم و نتوانیم حداکثر امتیاز هر بازی را کسب کنیم.»


وی افزود :«البته زود است که بخواهیم حرف از سقوط بزنیم. ما در نیم فصل می توانیم با جذب چند مهره خوب ضعف های مان را پوشش دهیم و با قوای بیشتری به مصاف رقبا برویم. در این میان مهم ترین نقش را مدیران باشگاه ایفا می کنند. مهدی تارتار دیر به تیم ما اضافه شد و با دست خالی نتوانست کمک زیادی به تیم کند. مدیران باشگاه باید بازیکنان مدنظر او را جذب کنند تا سرمربی تیم در نیم فصل دوم دغدغه این را نداشته باشد که در دیدارهای پیش رو تیمش را با چه ترکیبی به زمین بفرستد. تارتار اگر مهره های کارآمد در تیمش داشته باشد، توانایی آن را دارد که 3 امتیازهای زیادی را به اندوخته های قبلی تیم اضافه کند.»


کاپیتان راه آهن درباره مشکلات مالی این تیم در شرایطی که هفته آینده باید در خانه میزیان فولاد خوزستان باشند، یادآورشد :«این بازی از دو جهت اهمیت زیادی دارد. اول اینکه ما باید ثابت کنیم که می خواهیم هر طور شده در رقابت های لیگ برتر باقی بمانیم و به همین دلیل اولین بازی نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کرده ایم. موضوع دوم اینکه فولاد در فاصله یک امتیازی ماست و با شکست این تیم در یک نبرد 6 امتیازی می توانیم از منطقه سقوط جدا شویم.»


وی ادامه داد :«ما این فصل نسبت به فصل های گذشته مشکلات مالی کمتری داشتیم و پول هایی به بازیکنان پرداخت شده است. نباید مسائل مالی را دلیل نتیجه نگرفتن مان بدانیم. به نظرم تیم ما هنوز به خودباوری لازم نرسیده و در اجرای خواسته های سرمربی تیم کوتاهی می کند. اگر حرف هایی که تارتار می زند را درون زمین پیاده کنیم یقین دارم که امتیازات زیادی را به دست می آوریم و دغدغه سقوط نخواهیم داشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته