دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1399 - 12:44
شاهین‌طبع در گفت‌وگو با آنا:

بازی افتتاحیه بسکتبال المپیک جنبه‌های تبلیغاتی زیادی دارد/ مصاف با تیم‌های مطرح دستاوردهای مهمی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: شرکت در دیدار افتتاحیه المپیک جنبه‌های تبلیغاتی زیادی دارد و در مصاف با تیم‌ها بزرگ جهان دستاوردهای مهمی نصیبمان خواهد شد.
کد خبر : 569074
_12 (3) - Copy.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال وارد مرحله پلی‌آف شده و تیم‌های مدعی تلاش می‌کنند تا با کسب نتایج درخشان در پایان جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بدون شک بازیکنان زیادی هستند که تلاش می‌کنند تا با درخشش در رقابت‌های لیگ، توجه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی را به خود جلب کنند.


مهران شاهین‌طبع درباره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: هر چه که مسابقات به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شود، شاهد این هستیم که بازی‌ها زیباتر می‌شود و بازیکنانی که دوست دارند تیم‌شان را به قهرمانی برسد، حداکثر تلاش خود را نشان می‌دهند.


وی ادامه داد: همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا تماشاگران در مسابقات حضور پیدا نکنند و این موضوع کار را سخت کرد، چرا که رشد بسکتبال در شهرستان‌ها به دلیل محدودیت‌های کرونایی کم بود و انتظارات را برآورده نکرد. با این‌حال آنهایی که دوست دارند در بسکتبال موفق باشند، تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده‌اند.


سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه بازیکنانی در رقابت‌های لیگ حضور داشتند که او را متعجب کنند، بیان کرد: یک‌سری جوان‌ها هستند که در حال بهتر شدن هستند و قطعاً استعداد زیادی دارند. 100 درصد آنها در سال‌های آینده می‌توانند به تیم ملی راه یابند. بسکتبال ورزش سختی است. آنهایی که بتوانند در سطح عالی این ورزش باقی بمانند، بدون تردید نادیده گرفته نمی‌شوند.


وی درباره برنامه‌ریزی تیم ملی بسکتبال برای حضور در المپیک عنوان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم با همکاری فدراسیون انجام شده است. تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم و برای میدان بزرگ المپیک آمادگی کافی را کسب کنیم. قطعاً نمایش تیم ملی بسکتبال ایران به گونه‌ای خواهد بود که همگان حس کنند ملی‌پوشان با تمام توان در خدمت تیم ملی بوده‌اند.


تیم ملی بسکتبال ایران در گروه A المپیک توکیو با تیم‌های ملی آمریکا، فرانسه و یکی از تیم‌های کانادا، کرواسی، لیتوانی و صربستان که در مسابقات انتخابی کانادا تیم برتر از میان آنها شناخته می‌شود همگروه شده است. ایران در دیدار افتتاحیه المپیک به مصاف یکی از این چهار تیم خواهد رفت و بعد از آن با آمریکا و فرانسه دو تیم مطرح بسکتبال جهان بازی خواهد کرد.


شاهین‌طبع در مورد مصاف ایران در دیدار افتتاحیه المپیک با یکی از تیم‌های کانادا، کرواسی، لیتوانی و صربستان گفت: بدون شک حضور تیم ملی ایران در دیدار افتتاحیه المپیک جنبه‌های تبلیغاتی بسیار زیادی دارد. ورزش بسکتبال یکی از مهم‌ترین ورزش‌های المپیک به شمار می‌رود و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. باید منتظر انتخاب حریفمان در بازی افتتاحیه باشیم.


وی افزود: در المپیک سعی می‌کنیم تجربه‌اندوزی خوبی داشته باشیم و بازی‌های قابل قبولی انجام دهیم. حضور در آوردگاه المپیک بسیار دشوار است و تیم‌هایی که بتوانند در این رقابت‌ها حضور یابند می‌توانند دستاوردهای بسیار خوبی برای سال‌های آینده به دست آورند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته