دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1399 - 10:20

سیدحسن نصرالله از رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی مراتب قدردانی خود را از پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی به‌دلیل پیام تسلیت درگذشت عالم لبنانی ابراز کرد.
کد خبر : 569045
13980701_0443520.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المنار، سیدحسن نصرالله از پیام تسلیت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت شیخ احمد الزین قدردانی کرد.


در پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است: ما عهد می‌بندیم برای تحقق اهداف و آرمان‌هایی که وی همیشه به آن‌ها اعتقاد داشت و برایش تلاش کرد، از هیچ تلاشی فروگذار کنیم و راه و روش عزیز ازدست‌رفته را همچنان ادامه دهیم.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان درگذشت عالم مجاهد، قاضی شیخ احمد الزین، رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفتند و فرمودند: خبر درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین را دریافت کردم. وظیفه‌ خود می‌دانم این حادثه‌ مؤلمه را به علمای معزز و بازماندگان و ارادتمندان و شاگردان ایشان در لبنان و سایر بلاد عموماً و جنابعالی خصوصاً، تسلیت بگویم.


ایشان افزودند: دفاع مسئولانه و عالمانه‌ او از نهضت امام خمینی و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیزم و همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملت‌های منطقه در سالیان طولانی، هیچ‌گاه از خاطره تاریخ مقاومت نخواهد رفت.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته