دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل جدید بانک سپه منصوب شد

مدیرعامل جدید بانک سپه با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب شد.
کد خبر : 56893

به گزارش گروه اقتصادی آنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع عمومی بانک‌ها طی حکمی محمد کاظم چقازردی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید بانک سپه منصوب کرد.


در متن حکم علی طیب‌نیا آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید بانک سپه منصوب می‌شوید. امیدوارم در سایه عنایت حق تعالی، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک سپه و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه‌های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه‌جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید پیروز و سربلند باشید.


همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته‌جمعی شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت‌های محوله از خداوند منان مسألت داریم.


پیش‌تر کامل تقوی‌نژاد مدیر عامل بانک سپه بود که جایگزین علی عسکری رییس سازمان امور مالیاتی شد. همچنین چقازردی از اعضای هیات مدیره این بانک پس از رفتن تقوی‌نژاد به عنوان سرپرست انتخاب شده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدرضا رشتبر پرسنل 174659
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
۰
آقای مدیر حال که سهام امید را به مزایده گذاشته آید و با توجه باینکه امید از شرکتهای برتر ایران است اگر امکان دارد بخشی از سهام امید را به کارکنان بانک اختصاص دهید تا در آینده کمک حال معاش مان باشدیقیین دارم که با انجام آن نامتان در تاریخ بانک ماندگار خواهد شد امید آن دارم که گفته این حقیر را جامعه عمل بپوشانید خیر در دنیا و آخرت پاداشتان آمین یا رب العالمین.
هلدینگ شایسته