دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 13:52

وزیر دفاع: امیدواریم تا پایان دولت، ساخت چهار مرکز جامع خدمات سرطان پایان یابد

وزیر دفاع گفت: مدت زمان بهره‌برداری مرکز جامع سرطان 18 ماه خواهد بود و علاقمندیم که تا پایان این دولت ساخت چهار مرکز جامع خدمات سرطان در کشور را به پایان برسانیم.
کد خبر : 56872

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار سرتیپ دکتر حسین دهقان در حاشیه مراسم آغاز ساخت مرکز تیپ 3 جامع خدمات سرطان که در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد درخصوص هزینه‌ها و زمان اتمام این پروژه اظهار کرد: موضوع هزینه اهمیت چندانی ندارد، زیرا مطالعات کلی آن با هماهنگی همکاران ما در وزارت بهداشت انجام شده است و ما به دنبال این هستیم تا بالاترین استانداردها را در این پروژه به کار گیریم.


وی تصریح کرد: ممکن است در طول عملیات ساخت، برآورد ما از هزینه‌ها تغییر یابد اما مهم این است که بتوانیم یک مرکز درجه یک و پیشرفته را بسازیم.


وزیر دفاع افزود: مدت زمان بهره‌برداری از این مرکز 18 ماه خواهد بود و علاقمندیم که تا پایان این دولت ساخت 4 مرکز جامع خدمات سرطان در کشور را به پایان برسانیم و طبق تفاهم نامه مراکزی دیگری در مشهد، ساری و اصفهان به بهره‌برداری برسد.


وی در خصوص همکاری و پروژه‌های دیگری که با وزارت بهداشت خواهند داشت، اضافه کرد: در خصوص نحوه به کارگیری ظرفیت‌های درمانی نیروهای مسلح برای موفقیت طرح تحول سلامت هر اقدامی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته