دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1399 - 17:20
شهردار یزد مطرح کرد؛

گره‌خوردن کاربردهای سیستم اطلاعات مکانی با حوزه‌های شهر الکترونیک

شهردار یزد، گره‌خوردن کاربردهای سیستم اطلاعات مکانی با حوزه‌های شهر الکترونیک، پایدار و هوشمند را کاملاً مشهود قلمداد کرد.
کد خبر : 568617
نننننن.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضایی (سنجش از دور و GIS) در آمایش سرزمین با حضور جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و سیدعلی المدرسی دبیر این همایش ملی به‌صورت برخط و مجازی در سالن کنفرانس شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.


شهردار یزد در این مراسم تجربه شهرداری یزد را در ارتباط با به‌کارگیری سامانه اطلاعات مکانی و جغرافیای شهری ارائه و ابراز امیدواری کرد که نتایج و مقالات این همایش در حوزه مدیریت شهری کمک حال مدیریت و برنامه‌ریزی شهری باشد.


عزیزی، گره‌خوردن کاربردهای سیستم اطلاعات مکانی با حوزه‌های شهر الکترونیک، پایدار و هوشمند را کاملاً مشهود عنوان کرد.


مشارکت دولتی «جی.‌آی.اس» به چه چیز اشاره دارد؟


وی بیان کرد: مشارکت دولتی «جی.‌آی.اس» به‌صورت گسترده به همکاری شهروندان در خدمات دولتی و تصمیم‌گیری افراد متخصص اشاره دارد.


شهردار یزد اضافه کرد: مشارکت شهروندان در ارتقای خدمات دولتی و تصمیم‌گیری با استفاده از «جی.‌آی.اس» و سیستم دولت الکترونیک مبتنی بر فناوری‌های «جی.‌آی.اس» می‌تواند اطلاعات شهروندان را ارتقا بخشد.


عزیزی تأکید کرد: شهرداری یزد در راستای کاربرد «جی.‌آی.اس» در حوزه شهری و استفاده از پژوهش‌ها از چهارمین همایش ملی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضایی (سنجش از دور و GIS) در آمایش سرزمین حمایت لازم را داشته است.


وی ادامه داد: امیدواریم نتایج حاصل از برگزاری چنین همایش‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه‌ها در مدیریت شهری تأثیرگذار باشد و در نهایت موجب افزایش کیفیت زندگی مردم در شهرها شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
قالیشویی ادیب