دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1399 - 13:14
لیونل اسکالونی:

مسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد/ امیدوارم آگوئرو آماده بازی باشد

سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: لیونل مسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در تیم ملی بهتر هم بازی خواهد کرد.
کد خبر : 568510
_09 - Copy.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم‌های ملی اروگوئه و برزیل می‌رود که بازی‌های بسیار دشواری برای شاگردان لیونل اسکالونی خواهد بود.


اسکالونی درباره نقش لیونل مسی در دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی قطر به نشریه «اسپورت» اظهار کرد: مسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در زمان اضافه شدن به اردوی تیم ملی وضعیت بهتری هم پیدا خواهد کرد. امیدواریم که مسی کماکان بتواند بازی‌های خوب گذشته خود را ادامه دهد.


وی در مورد اینکه ممکن است به دلیل پاندمی ویروس کرونا برخی باشگاه‌های اروپایی بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی آرژانتین قرار ندهند، تصریح کرد: جلسه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد تا به نتیجه نهایی برسیم. این موضوع بسیار جدی است و اگر کشورهای اروپایی اجازه سفر به بازیکنان آرژانتینی ندهند مجبور هستیم بدون این نفرات به مصاف حریفان برویم.


سرمربی تیم ملی آرژانتین در مورد دعوت از سرخیو آگوئرو عنوان کرد: ماه گذشته با او صحبت کردم. آگوئرو مدت‌ها در شرایط خوبی نبوده اما در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. امیداوارم که آماده بازی باشد و هفته آینده فهرست نفرات دعوت شده را معرفی می‌کنیم.


اسکالونی درباره احتمال دعوت پائولو دیبالا به تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: احتمال دعوت از این بازیکن آسان نیست. او مدت زیادی است که در ترکیب یوونتوس بازی نکرده است. چند روز پیش با او صحبت کردم و کماکان با مشکل مصدومیت رباط جانبی مواجه است. امیدوارم هر چه سریع‌تر برای رفع مصدومیت خود راه‌حلی پیدا کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته