جزئیاتی از برنامههای صداوسیما برای انتخابات 1400
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاعرسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران جلسه 489 شورای نظارت با حضور اعضای شورا و به ریاست حجتالاسلام و المسلمین محسنی اژهای با هدف بررسی برنامهریزی سازمان صداوسیما در تولید و پخش برنامههای انتخابات با حضور آخوندی، رییس ستاد انتخاباتی و معاون سیاسی سازمان صداوسیما در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.
رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما از از تدارک و تولید بیش از 50 هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما و بیش از 50 هزار دقیقه در شبکههای مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک 155 هزار دقیقه در سیمای استانها و 100 هزار دقیقه برنامه در صدای استانها خبر داد و تولید و پخش برنامههای خاص فضای مجازی را از دیگر برنامههای سازمان صداوسیما در انتخابات پیش رو دانست.
رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما، هدف برنامههای رسانه ملی در تولید و پخش برنامههای انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پر شور و آگاهانه در طراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام داخلی و آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامههای انتخاباتی سازمان صداوسیما قرار دارد.
آخوندی اجرای عدالت رسانهای در برنامههای پیش رو و همچنین تولید برنامهها و مستندهای تبیینی و ایجاد تنوع در شکل برنامهها و ابداع شیوههای جدید برای ارائه برنامههای کاندیداها را از پیش بینیها رسانه ملی برای تولید و پخش برنامههای متنوع انتخاباتی دانست.
در پایان رئیس و اعضای شورا پس از استماع گزارشها رئیس و مسئولان ستاد انتخابات سازمان صداوسیما ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود، لزوم برنامه سازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانستند.
همچنین بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صداوسیما با سایر دستگاههای تاثیرگذار در جهت جلب مشارکت و حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید و آرامش در مردم و معرفی ویژگیهای کاندیدای اصلح در انتخابات تاکید کردند.
انتهای پیام/4104/
انتهای پیام/