دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1399 - 16:56

نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی مشخص شد

نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی اختصاص دهند.
کد خبر : 568317
14636A89-1695-46DC-8D35-A1C615D443E2.jpeg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه‌شنبه، 12اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.


در بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف 49-530000 مندرج در جدول شماره (9) این قانون به نسبت سی درصد (30%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (70%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب