دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 11:35
در واحد مبارکه

«آران و بیدگل» و «کاشان» به فینال مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان راه یافتند

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ورزشگاه مالک اشتر واحد مبارکه آغاز شد.
کد خبر : 56780

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در چهارمین روز از این رقابت‌ها و در دوره نیمه‌نهایی تیم‌های مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، دهاقان، آران بیدگل، خوراسگان، کاشان و لنجان به رقابت پرداختند و تیم‌های مبارکه، دهاقان، آران و بیدگل و کاشان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.


در این مسابقات ابتدا تیم مبارکه و شهرضا به رقابت پرداختند که در پایان تیم مبارکه موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد حریف خود عبور کند.


در دومین دیدار این روز تیم خمینی‌شهر در برابر تیم دهاقان قرار گرفت که در این دیدار تیم شهرضا با ضربات پنارتی با نتیجه ۴ بر ۲ تیم دهاقان را شکست داد.


در سومین دیدار نیز دو تیم آران و بیدگل و خوراسگان با ضربات پنالتی ۴ بر ۲ توانست تیم مقابل خود را از دور خارج کند و در پایان این دیدار‌ها تیم کاشان مقابل تیم لنجان قرار گرفت که با نتیجه ۷ بر۳ تیم لنجان را شکست داد و در دور نهایی تیم مبارکه، کاشان، آران و بیدگل و خمینی‌شهر به مصاف هم رفتند که تیم کاشان توانست ۵ بر ۳ تیم مبارکه را شکست دهد و تیم آران و بیدگل با نتیجه ۵ بر ۳ بر تیم خمینی‌شهر پیروز شود و در ‌‌نهایت تیم‌های مبارکه و خمینی‌شهر به مقام سوم مشترک و تیم‌های آران و بیدگل و کاشان به فینال مسابقات راه یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته