دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1399 - 20:27

روایت جهانگیری از برکناری استاندار سابق گلستان

معاون اول رئیس جمهور در خصوص برکناری سید مناف هاشمی، استاندار سابق گلستان گفت: زمانی که یک مدیر مسئولیتی را می پذیرد باید خودش را وقف مردم کند.
کد خبر : 567462
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه با نخبگان جوانان، برگزیدگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گلستان اظهار کرد: حضور در گلستان در حادثه سیل سال ۹۸ جزو افتخارات مدیریتی بنده بود و زمانی که موضوع و مشکل مردم مطرح باشد، نباید در تصمیم‌گیری‌ها مراعات رفاقت را کرد.


وی با اشاره به کاندیدا بودن مناف هاشمی، استاندار سابق گلستان، افزود: گفتگویی پنج روز قبل از سیل بین بنده و آقایان مناف هاشمی و دژپسند برای ریاست امور مالیاتی اتفاق افتاده بود و بنده اعلام کردم تا ۱۵ فروردین اجازه نمی‌دهم زمانی که سفرهای نوروزی در اوج باشد، استانی بدون استاندار باقی بماند.


جهانگیری اضافه کرد: ایشان تماس گرفته و بر این موضوع تأکید شد و بنده به ایشان اعلام کردم حتماً تا ۱۵ فروردین باید در گرگان مستقر باشید و فکر هم نمی‌کردیم که سیل اتفاق بیفتد.


وی اعلام کرد: خلاف همه قول و وعده‌ها اتفاق افتاد و زمانی که به اینجا آمده، آن شرایط بدون استاندارد قابل قبول نبود.


معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: زمانی که مدیری مسئولیتی را می‌پذیرد باید خودش را وقف به مردم کند.


وی ادامه داد: مدیر ممکن است به سفری برود و اتفاق بیفتد ولی زمانی که مدیر ببیند اتفاقی افتاده و به سفر برود شایستگی ندارد.


جهانگیری گفت: برخی از دوستان این اتفاق را اشتباه تفسیر کرده و نباید در مورد مسائل مردم کوتاه آمد.


وی تصریح کرد: مردم در سیل حق داشتند، داد بزنند، تمام خانه و زندگی خود را از دست داده بودند و وقتی ببینند مدیری در سمت خود باقی نباشد ناامید هم خواهند شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته