دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1399 - 13:19
شهردار تهران خبر داد؛

واگذاری دو سازمان شهرداری تهران به بورس و فرابورس

شهردار تهران گفت: به‌دنبال آن هستیم تا بین 34 تا 40 درصد از دو سازمان شهرداری تهران را با توافق اعضای شورای شهر در نیمه اول سال آینده به بورس و فرابورس واگذار کنیم.
کد خبر : 567331
AG8I0263.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیروز حناچی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران که در ساختمان مرکزی میادین میوه و تره‌بار برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری‌ها تلاش برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان است و سازمان میادین میوه و تره‌بار توانسته نسبت به سایر حوزه‌های مدیریت شهری که خدمات ارائه می‌کنند نمره بالاتری دریافت کنند.


وی با اشاره به این مطلب که از ویژگی‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار ارائه قیمت ثابت و کیفیت قابل‌قبول در تمام میادین است، عنوان کرد: رضایتمندی شهروندان حاکی از تجربه خوب ما در مدیریت یکپارچه در این حوزه است.


شهردار تهران با بیان این‌که یکی از ابزارهای تحول و اصلاح ساختار ورود سازمان‌ها به بورس و فرابورس است، گفت: به‌دنبال آن هستیم تا بین 34 تا 40 درصد از دو سازمان شهرداری تهران را با توافق اعضای شورای شهر در نیمه اول سال آینده به بورس و فرابورس واگذار کنیم.


حناچی در ارتباط با روند تأسیس و نوسازی میادین میوه و تره‌بار نیز بیان کرد: در این دوره ۷۴ بازار را تأسیس کردیم و تا پایان سال ۹۹ نیز ۵۴ بازار نوسازی خواهد شد. نکته مهم در ایجاد فضاهای جدید این است که هیچ مرکزی بدون مناسب‌سازی افتتاح نشده است.


وی با اشاره به این‌که در سال 1400 تعداد بازارهای میادین میوه و تره‌بار به 270 میدان خواهد رسید؛ از مناسب‌سازی 104 میدان میوه و تره‌بار در این بازه زمانی خبر داد.


شهردار تهران با اشاره به این‌که در 11 ماهه سال 99 حدود 342 هزار تن محصول در میادین میوه و تره‌بار عرضه شده است، گفت: اقلام توزیعی در میادین میوه و تره‌بار با قیمت‌های سطح شهر ۳۲ تا ۴۷ درصد تفاوت دارد و امیدواریم با همکاری وزارت جهاد کشاورزی توزیع اقلام پروتئینی هم در مراکز افزایش یابد.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته