دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانی‌پور در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

از ارسال کمک‌ دانشگاهیان به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت تا دیدار با جانباز 80 درصد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارسال محموله کمکی از سوی این دانشگاه به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از دیدار اعضای هیئت‌ رئیسه با جانباز 80 درصد دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر : 567291
index26.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، یک بار دیگر قهر طبیعت  در برابر  مهربانی و عطوفت مردم مهربان این سرزمین سر خم کرد و محبت، عشق و نوع‌دوستی  اقشار مختلف مردم مرهمی بر تن زخمی و پردرد زلزله‌زدگان شد.


این بار کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در کنار دیگر مردم از ساعت‌های اول وقوع زمین‌لرزه به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت  سفر کردند و به‌دنبال تهیه مایحتاج ضروری زلزله‌زدگان و کمک به آنها برآمدند تا بتوانند بار این غم را برای آنها سبک کنند.



در پی وقوع زلزله 6.5 ریشتری در شهر سی‌سخت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در کنار دیگر اقشار جامعه براساس وظیفه ذاتی و انسانی خود به‌صورت خودجوش اقلام و کمک‌های مورد نیاز زلزله‌زدگان را تهیه کردند و با اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مرهمی بر آلام و دردهای آنان شدند.


ارسال روزانه محموله‌های کمک به‌زلزله‌زدگان سی‌سخت


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یاسوج در این‌باره اظهار کرد: کارکنان، استادان و اعضای هیئت رئیسه در پی وقوع زمین لرزه شدید در سی‌سخت با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه مایحتاج ضروری زلزله‌زدگان از قبیل بخاری، پتو، لوازم‌ خانه، مواد خوراکی و لوازم بهداشتی به کمک مردم زلزله‌زده سی‌سخت شتافتند.


کرم‌الله جانی‌پور اضافه کرد: نخستین محموله کمک‌ها علاوه بر نقدی شامل بخاری و سیستم‌های گرمایشی با حضور کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در سی‌سخت به مردم اهدا شد.



وی افزود: محموله دوم کمک‌ها که شامل تعداد قابل توجهی پتو بود نیز میان زلزله زدگان توزیع شد و محموله‌های سوم و چهارم نیز شامل بسته‌های بهداشتی و سیستم‌های گرمایشی به‌زودی به سی‌سخت ارسال می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: برخی همکاران واحد یاسوج روزانه پس از پایان وقت اداری با حضور در شهر سی‌سخت و قرارگاه‌های جهادی (آشپزخانه‌های سیار، برپایی چادر و جابه‌جایی لوازم خانه‌های آسیب دیده و ساخت خانه‌ها) در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده هستند.


جانی‌پور یادآور شد: اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با جانباز 80 درصد دوران دفاع مقدس هم دیدار و هدایایی را به این جانباز تقدیم کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته