دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1399 - 11:00
رئیس دفتر نماینده مردم اوز در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

استقرار مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز به‌‌زودی

رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از استقرار مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 567238
WhatsApp Image 2021-02-27 at 08.59.27.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اوز، فرزاد شریفی در جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اظهار کرد: پیگیر استقرار مرکز رشد و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی اوز هستیم و این مرکز به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


وی با تأکید بر اینکه باید کمک کرد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از خدمات بالای آموزشی و پژوهشی برخوردار شود، افزود: ساختار و چیدمان این مرکز آموزشی بیش از آن است که فقط به‌عنوان ساختمان در اذهان نمود داشته باشد. با توجه به ویژگی این مرکز آموزشی قابلیت خوبی در آن به وجود آمده و مسلماً نماینده مردم با دستان باز می‌تواند خواسته‌ها را به مقامات مسئول دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه کند و برای بالندگی آموزشی و پژوهشی آن مطالبه‌گری داشته باشد.



رئیس دفتر نماینده مردم چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز با ابراز خشنودی از حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌ اتفاق جمع زیادی از اندیشمندان و دانشمندان تقریب مذاهب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز عنوان کرد: قابلیت‌های این مرکز آموزشی برای هر بازدیدکننده‌ای تأثیرگذار بوده و برای هرکس به‌ویژه افراد علمی و متخصص، گیرایی و برداشت مثبت دارد.


اقدامات نماینده مجلس برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز


دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز یادآور شد: خیراندیشان و هیئت امنا به‌ویژه شیخ عبدالقادر فقیهی بانی دانشگاه ثمره اعتماد خود را به‌خوبی می‌بینند و این مرکز آموزشی در برگزاری آیین تقریب مذاهب کشور موفق عمل کرد و رویدادی ماندگار در تاریخ اوز به ثبت رسانید.



شریفی مطرح کرد: حسین حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی علاقه‌مند است تا مؤسسات آموزش عالی حوزه نمایندگی به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کنند. وی تلاش خواهد کرد تا دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز بتواند از رشته‌های بیشتر در مقطع کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برخوردار شود و مقامات اجرایی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با سفر به شهرستان اوز از این مرکز دیدن کنند تا خواسته‌های واقعی این مرکز آموزشی بررسی و روی آن تصمیم‌گیری شود.


لزوم بهره‌برداری کلان آموزشی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز گفت: آغاز کار در دانشگاه آزاد اسلامی سخت و شاید نشدنی به نظر می‌آمد؛ اما با اجماع جمعی فرهنگی و با برنامه‌ریزی گام‌به‌گام پیش رفت.



عبدالعزیز خضری سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اوز را دستاوردی مفید برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز دانست و اضافه کرد: اکنون در موقعیتی قرار داریم که ضرورت دارد با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان از این مؤسسه آموزش عالی بهره‌برداری کلان آموزش، پژوهشی و… کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته