دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1399 - 13:00
فخری در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش قهرمانی می‌کند/ درخشش بازیکنان در لیگ شمشیربازی

سرمربی تیم شمشیربازی سلاح سابر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در قبال ورزش قهرمانی کشور به‌نحو احسن عمل می‌کند.
کد خبر : 566945
201.jpg

پیمان فخری، سرمربی تیم شمشیربازی سلاح سابر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  درباره مسابقات اخیر لیگ شمشیربازی سابر اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که مسابقات شمشیربازی برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی، این تنها مسابقه سال 1399 بود؛ سال سختی را سپری کردیم چراکه تمرین به تنهایی فایده ندارد اما خوشبختانه مسابقات لیگ موجب شد مقداری روحیه بازیکنان در این شرایط تغییر کند.


وی افزود: در این دوره از مسابقات، پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به خوبی انجام شد. همچنین علی‌رغم اینکه مسابقات به دلیل برگزاری دور رفت و برگشت به‌صورت فشرده، سنگین بود اما بازیکنان خوش درخشیدند و همینکه مسابقات برگزار شد، جای خوشحالی دارد.


دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش قهرمانی می‌کند


سرمربی تیم شمشیربازی سلاح سابر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال تبدیل شدن به یکی از تیم‌های قدیمی ورزش ایران است و سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش قهرمانی می‌کند. این دانشگاه به فدراسیون‌های ورزشی کمک می‌کند و به‌نوعی باعث برگزاری لیگ‌های بسیاری در داخل کشور از جمله شمشیربازی شده است و جا دارد از مسئولان باشگاه فرهنگی ورزش دانشگاه و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کنیم که موجب حمایت از قهرمانان ایرانی می‌شوند.


فخری با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانان خوب المپیکی بهره‌مند است، خاطرنشان کرد: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، فرزاد باهر و امیرحسین شاکر از جمله نفرات شاخص تیم ملی کشورمان هستند که در تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور دارند. این موضوع نشان‌دهنده این است که دانشگاه آزاد اسلامی به رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در قبال ورزش قهرمانی کشور به‌نحو احسن عمل می‌کند.


وی ادامه داد: تیم شیمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی، بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است که نمونه‌ای از آن شکست دادن تیم قدرتمند اشتاد سازه  از قهرمانان ملی و المپیکی بود و در نهایت سابریست‌های دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان لیگ شمشیربازی شدند.


سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به اعزام 18 اسفند سابریست‌ها به مجارستان برای مسابقات جهانی کلاس A گفت: شرایط بازیکنان خوب است و تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم و در نهایت با تیم متخصصی به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم. البته مجتبی عابدینی، یکی از بازکنان تیم آسیب‌دیدگی در ناحیه کتف دارد و در حال طی کردن مراحل درمانی است. خوشبختانه کتف او فقط یک پارگی جزئی دارد و همین موضوع به ما کمک کرد بتوانیم با فیزیوتراپی مجتبی را به مسابقات برگردانیم تا برای مسابقات جهانی نیز اعزام شود.


با تمام قوا در مسابقات جهانی مجارستان حاضر می‌شویم


فخری افزود: بعد از یک سال دوری از مسابقات بین‌المللی، مسابقات جهانی مجارستان می‌تواند نقاط ضعف و قوت بازیکنان را نشان دهد و اهمیت بسیار زیادی دارد که ما نقاط ضعف خود را در این مسابقات بررسی کنیم. به همین دلیل در مسابقات با تمام قوا حاضر می‌شویم تا بتواند تدارک خوبی برای بازیکانان باشد؛ همچنین به دنبال ارتقای رتبه‌بندی انفرادی بازیکنان هستیم. البته به دلیل تاکتیکی، مطمئناً رتبه‌بندی تیمی خود را ارتقا نخواهیم داد، به خاطر اینکه در المپیک به دنبال یک قرعه مناسب‌تر هستیم و سعی می‌کنیم رتبه‌‌بندی خود را در همین جایگاهی که هستیم، حفظ کنیم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته