دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1399 - 12:54
لشگری در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

هفته پر مدال ورزش دانشگاه آزاد اسلامی/ رسانه‌های دانشگاه پوشش خبری بسیار خوبی از مسابقات دادند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی هفته پر مدالی داشتند و تیم‌های تیروکمان، تفنگ بادی و سابر درخشیدند.
کد خبر : 566921
101.jpg

امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره مسابقات اخیر تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هفته پرمدالی داشتیم و بازیکنان دانشگاه درخشیدند. تیم تیروکمان مردان دانشگاه آزاد اسلامی مقام قهرمانی کشور را از آن خود کرد و تیم تفنگ بادی بانوان دانشگاه توانست قهرمان لیگ شود و تیم ریکرو بانوان نیز نایب قهرمانی را به دست آورد.


وی افزود: سابریست‌های دانشگاه آزاد اسلامی چند روز پیش موفق شدند که مقام قهرمانی را کسب کنند. آنان در آخرین مبارزه، ۴۵ بر ۴۱ تیم اشتاد سازه مشهد را شکست دادند و با کسب این نتیجه، مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر بردند. پشتوانه این موفقیت‌ها برنامه‌ریزی و کار اصولی بود که شامل کادر فنی و بازیکنان می‌شود و همچنین تلاش شد که در شأن نام بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این تیم‌ها بتوانند نتیجه بگیرند و تاکنون به لطف خدا چنین بوده است.


رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: حمایت‌های بی‌دریغی که ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از ورزش داشتند موجب شد که نتایج خوبی در مسابقات ورزشی کشور بگیریم. در سال 99 نتایجی که در تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرفته شد، بسیار خوب و درخشانی بود که درخور نام دانشگاه آزاد اسلامی است.


برنامه‌ریزی حرفه‌ای برای تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی


لشگری خاطرنشان کرد: سعی کردیم تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را به‌صورت حرفه‌ای برنامه‌ریزی و اداره کنیم و امسال با توجه به وجود کرونا و محدودیت‌هایی که وجود داشت، توانستیم در این شرایط نتایج خوبی کسب کنیم و این موفقیت‌ها را به جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه ورزش این دانشگاه تبریک می‌گویم. امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و با توانمندی که دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کادر فنی و بازیکنان در اختیار دارد، تیم‌های بیشتری داشته باشیم و بتوانیم موفقیت‌ها را همچنان ادامه دهیم.


وی افزود: قطعاً این پیروزی‌ها به دنبال یک کار تیمی بوده که در باشگاه فرهنگی ورزشی و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است. من از تمامی همکارانم که در مرکز به‌صورت تمام وقت زحمت می‌کشند برای اینکه این تیم‌ها را پشتیبانی کنند، تشکر می‌کنم. همچنین از رسانه‌ها بابت اینکه به‌نحو شایسته اخبار موفقیت‌های رشته‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را به سمع و نظر مردم ایران و خانواده بزرگ دانشگاه رساندند، قدردانی می‌کنم.


همکاری خوب رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای پوشش خبری مسابقات ورزشی دانشگاه


رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا، ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران) در کنار تیم‌های دانشگاه بودند و پوشش خبری بسیار خوبی از مسابقات دادند. همچنین روابط عمومی مرکز ورزش دانشگاه بسیار حرفه‌ای و دقیق کار خود را انجام دادند. چراکه بحث خبری و رسانه‌ای زمان و شرایط خاص دارد، اگر ما در زمان خود به موضوع‌ها نپردازیم و بگذرد، دیگر شاید آن لطافت و ارزش خبری وجود نداشته باشد و این موضوع حرفه‌ای را تمامی دوستان در بخش رسانه توانستند به خوبی انجام داده و پوشش دهند و به کل خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه ورزشی اطلاع‌رسانی کنند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته