دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام سراج عنوان کرد؛

نقش پررنگ مهندسان در تحقق‌ دغدغه‌های مقام معظم رهبری

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان تأکید رهبری بر توجه به جهش تولید داخل و رفع مشکلات در کشور، نقش مهندسان در محقق‌شدن دغدغه‌های مقام معظم رهبری را مهم دانست.
کد خبر : 566669
photo_۲۰۲۱-۰۲-۲۳_۰۷-۴۸-۳۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، نشست شورای واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر با حضور حجت‌الاسلام محمدابراهیم سراج معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با بیان تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به جهش تولید داخل و رفع مشکلات در درون کشور، نقش مهندسان در محقق شدن دغدغه‌های مقام معظم رهبری را مهم دانست.


سراج در ادامه مواردی از وظایف مهم مسئول و معاونان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را بیان کرد.



احمد ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه را بیان کرد و خواستار رفع برخی از مشکلات در بخش‌های مختلف دانشگاه شد.


حجت‌الاسلام علی محمدی‌نور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر نیز با قرائت روایتی بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر از فیوضات ماه مبارک رجب تأکید و با بیان تأثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی در رشد علمی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی را در ایجاد آرامش و امنیت مفید ارزیابی کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته