دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1399 - 09:44
رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کشف جلیقه آماده انفجار در عوارضی قم-تهران/ عامل انتحاری دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یک عامل انتحاری به همراه کشف یک جلیقه آماده انفجار در تهران خبر داد.
کد خبر : 566638
10861786_323.jpg

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز و در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مجموعه خیرین امین تهران با کمک مجمع خیرین کشور راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هشت هزار و ۷۲۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان ساخته شده است.


وی با بیان اینکه در مرکز بازپروری مهر سروش ۶۷۰ معتاد با شیوه‌ها و فرآیندهای جدید تا یک سال نگهداری می‌شوند، گفت: در فاز دوم ۵۰۰ نفر ظرفیت برای نگهداری دارد.


رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس فتا از مراکزی است که بیشترین مراجعان را دارد و ساختمان این پلیس تخصصی احداث خواهد شد.


وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته چهار پمپ بنزین  توسط خیرین در مراکز پلیس راه‌اندازی شده است، گفت: ۳۷ پروژه امروز در پلیس پایتخت افتتاح خواهد شد که از این میان ۱۶ پروژه احداثی و ۲۱ پروژه بهسازی است.


رحیمی گفت: درمجموع برای این پروژه‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۷۸ میلیارد تومان از اعتبارات ناجا و بالغ بر ۱۰۲ میلیارد از منابع درآمدی، خیرین و شهرداری است.


رئیس پلیس پایتخت در ادامه افزود: ۱۸ قطعه زمین برای ساخت کلانتری مشخص شده است که بیش از ۸۲ هزار متر زمین است و ۹۶۳ میلیارد تومان برای این اقدامات پیش‌بینی شده است.


رحیمی با اشاره به دستگیری فردی خرابکار در پایتخت اظهار کرد: این فرد که تحت هدایت معاندان بود سعی داشت در یکی دو نقطه از تهران خرابکاری کند که با هوشیاری و تیزهوشی در عوارض قم-تهران دستگیر شد.


وی خاطرنشان کرد: این شخص به جلیقه انتحاری مجهز بود که با هوشیاری همکارانم در یگان امداد دستگیر شد.


رحیمی ادامه داد: سرگردی با رشادت خود را روی این فرد پرتاب کرد که در همان لحظه آن بمب خنثی و این توطئه با دلاوری همکاران انتظامی تهران بزرگ در هفته پیش خنثی شد.


انتهای پیام/4148/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته