کیفیتبخشی به فعالیتها اولویت مهم مدارس سمای سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، بیست و یکمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سمای استان سیستان و بلوچستان با حضور سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان و حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و محمد عمرانی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما و دیگر اعضا در سالن اجتماعات دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان در این نشست گفت: مدارس سما در راستای اساسنامه دانشگاه و شرایط و ضوابط حاکم بر آن سعی میکنند به ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مطابق با سیاستها و اهداف آموزش و پرورش بپردازند.
سلطانعلی میر، کیفیتبخشی به فعالیتها و برنامهها را یکی از اولویتهای مهم مدارس سما دانست و اظهار کرد: شورای نظارت و هماهنگی سما بهدنبال تعریف برنامههای شاخصمحور برای دستیابی به نتیجه مطلوب و خروجی مورد انتظار در فرآیند یاددهی یادگیری دانشآموزان است.
وی، دستیابی به پیشرفت علمی و اسلامی را نتیجه کیفیت آموزشی مناسب به دانشجویان و دانشآموزان دانست و متذکر شد: از شمال تا جنوب ظرفیتهای بزرگی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.
سما نقش پررنگی در تربیت نیروی انسانی ایفا کرده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، استفاده بهینه از این ظرفیتها را نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمانهای مرتبط بیان کرد و ادامه داد: نشان دادن این توانمندیها با حمایتهای کارآمد ممکن میشود.
رئیس شورای نظارت و هماهنگی سمای استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما نقش پررنگی در تربیت نیروی انسانی و آیندهساز ایفا کردهاند که این مهم نقش بسزایی در توسعه و امنیت منطقه داشته است.
میر تبیین کرد: با روحیه نشاط و تلاشی که در بین مدیران استان وجود دارد، زمینه توسعه واحدهای سمای استان سیستان و بلوچستان به سرعت فراهم خواهد شد.
وی تشریح کرد: وجود مراکز آموزش عالی در هر منطقه رونقبخش توسعه و تعالی آن بوده و جامعه را پویا و بانشاط میکند.
محمد عمرانی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: امسال حوزه معاونت سما بهمنظور گام برداشتن در مسیر تعالی و پیشرفت بیش از بیش دانشآموزان و دانشجویان اقدامات مهم و ارزندهای انجام داده است.
انتهای پیام/4078/4062/
انتهای پیام/