دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه نانوتکنولوژی + فیلم

ایران در حوزه نانوتکنولوژی در طول 20 سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و نزدیک به 280 شرکت دانش‌بنیان در زمینه نانو تأسیس شده است.
کد خبر : 566553
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی، فرمایش رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را که از «امیدآفرینی» به‌عنوان «اصلی‌ترین جهاد» یاد کرده‌اند به‌عنوان سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در کنار امر آموزش هنرهای دیجیتال به‌عنوان یک صنعت فرهنگی و فرهنگ‌ساز، اقدام به تولید محصولات رسانه‌ای در قالب ویدئوکلیپ، برنامه‌سازی تلویزیونی و موشن‌گرافیک با عنوان «جوان خودباور ایرانی» کرده است.


ایران در حوزه نانوتکنولوژی در طول 20 سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و نزدیک به 280 شرکت دانش‌بنیان در زمینه نانو تأسیس شده است. با تربیت 35 هزار متخصص نانو در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر، بیش از 10 هزار مقاله علمی در این زمینه به ثبت رسیده است و ایران برای سومین بار رتبه چهار را کسب کرد.


همچنین بالغ بر سه هزار میلیارد تومان از محصولات نانو که تولید ایران بوده، در بازارهای جهانی به فروش رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند موشک‌گرافیک نانوتکنولوژی را از ویدئوی زیر مشاهده کنند.





انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته