دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1399 - 12:40
در جلسه هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه مطرح شد؛

تأمین 200 میلیارد ریال برای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

تأمین 200 میلیارد ریال برای صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مجمع فوق‌العاده و هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه به تصویب رسید.
کد خبر : 566504
637455426765453234_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نهاد حمایتی و سرمایه‌گذار در حوزه فناوری و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی شناخته می‌شود.


عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه گفت: جلسات هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه برای تثبیت و ارائه خدمات در هفته‌های گذشته در قالب مجمع فوق‌العاده برگزار شد و نتایج بسیار خوبی نیز داشته است.


وی با اشاره به تأمین سرمایه اولیه صندوق پژوهش و فناوری گفت: در جلسه  هیئت مدیره که در تاریخ ۶ اسفند ۹۹ برگزار شد، کل سرمایه صندوق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال تأیید شد. همچنین در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران، اساسنامه جدید صندوق به تصویب رسید.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در این جلسه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه به نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی، نماینده شرکت توسعه آزاد پاسارگاد، پیام نجفی و حسین شریفی رنانی، نمایندگان شرکت نگین بذر دانش حضور داشتند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته