دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1399 - 18:58

هزینه کاشت مو sut چقدر است؟ - کلینیک تخصصی رنسانس

هزینه کاشت مو sut موضوعی است که در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم.
کد خبر : 565962
1.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، هزینه کاشت مو sut موضوعی است که در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم.


آیا قصد دارید کاشت مو به روش sut انجام دهید؟ آیا می خواهید از هزینه کاشت مو sut اطلاع پیدا کنید؟ آیا از مزایای کاشت مو به روش sut آگاهی دارید؟


کاشت مو sut چیست؟


در این روش از کاشت مو هیچ نیازی به استفاده از تیغ جراحی نمی باشد و بیهوشی برای افراد صورت نمی گیرد.


در روش ترمیم موی  sut که یک روش بدون عارضه می باشد، متخصصین از دستگاه هایی به صورت تمام اتوماتیک برای برداشت و پیوند مو استفاده می کنند و در این روش متخصصین می توانند تا 14000 تار موی واقعی را برداشت کنند و پیوند بزنند که این مقدار به اندازه 3 برابر مقداری است که در گذشته استفاده می شده است.


در روش کاشت مو sut  افراد از تراکم بسیار بالا در موهای خود برخوردار هستند و رویش مو به صورت بسیار طبیعی صورت می گیرد، به طوری که کسی نمی تواند پیوند موی شخص را تشخیص دهد.


همچنین در این روش زمان برداشت و کاشت مو به صورت طولانی نمی باشد و نیازی به مراجعه مکرر برای پیوند مو نیست. در نتیجه بیمار با استفاده از این روش دچار خستگی نمی شود.


مزایای کاشت موی sut



  • این روش بدون درد و جراحی می باشد.

  • نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

  • با استفاده از این روش در کاشت موی خانم ها خط پیشانی را می توان پایین تر آورد

  • از آنجایی که در این روش از جدیدترین ابزارها و تکنیک ها استفاده می شود، دارای نتایج بهتری نسب به روش های دیگر است.

  • زمان بهبودی در روش ترمیم موی sut بسیار کم است.

  • روشی فاقد عوارض جانبی می باشد.

  • در این روش میزان انتقال فولیکول های مو از بخش اهدا کننده به بخش گیرنده در مقایسه با دیگر روش های کاشت مو بیشتر است.

  • کاشت مو با استفاده از این روش معمولا در یک جلسه انجام می شود.

  • در روش کاشت موی sut حداقل 10 هزار فولیکول مو را دریافت خواهید کرد.



هزینه کاشت مو sut


برای انجام هر کاری و هر اقدامی که برای زیبایی صورت می گیرد، هزینه مورد نیاز برای انجام آن کار مورد نظر، بسیار مهم می باشد و هزینه امور همیشه در گروه مواردی قرار دارد که هر شخصی پیش از انجام فعالیت مورد نظر خود باید به آن توجه کند و سپس با در نظر گرفتن میزان هزینه مورد نیاز و سنجیدن شرایط خود برای انجام آن کار اقدام کند.


با توجه به این موضوع هزینه کاشت مو sut نیز مساله مهمی برای انجام این کار است که افراد باید آن را در نظر بگیرند.


به صورت کلی هزینه کاشت مو sut بستگی به عوامل مختلفی دارد که این عوامل عبارتند از:


تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه کاشت مو ، تعداد گرفت های مورد نیاز برای کاشت مو، دستمزد جراح ، پرستار، پزشک و تکنسین ها، مواد مصرفی ، داروها و ....


همچنین در این خصوص لازم به ذکر است که این روش دارای ماندگاری بیشتر، کیفیت و تراکم موی بالاتر می باشد که در این صورت اگر برای ترمیم مو به این روش اقدام شود و یا به عبارت دیگر برای ترمیم مو به این روش هزینه شود، در مقایسه با روش های دیگر ترمیم مو که قدیمی تر و سنتی تر هستند، این روش به صرفه تر می باشد و در این صورت دیگر هیچ نیازی به اینکه شخص به صورت طولانی مدت دارو و درمان کند، نیست.


عزیزانی که قصد دارند کاشت مو به روش sut انجام دهند، برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق انجام کاشت مو به این روش می توانند، با کلینیک تخصصی رنسانس تماس بگیرند و هزینه انجام این کار را سوال کنند، اما در صورتی که این اینگونه نتوانستید از قیمت کاشت مو به روش sut  اطلاع پیدا کنید باید به شما عزیزان بگوییم که هزینه مورد نیاز برای انجام این کار به صورت تقریبی بوده و جهت برآورد آن باید با کلینیک تخصصی رنسانس تماس حاصل فرمایید


نکته ای که در رابطه با هزینه کاشت مو sut وجود دارد، این است که در برخی از کلینیک ها هزینه بسیار کمی از بیمار برای انجام این کار دریافت می شود که در این خصوص لازم به ذکر است که در برخی از مواقع ممکن است که پایین بودن هزینه کاشت مو به علت عدم حضور پزشک در این مراکز باشد و ممکن است که در این کلینیک ها از تکنسین هایی به صورت تجربی استفاده شود که اینگونه ممکن است که فرد دچار عوارض های جدی مانند: باقی ماندن حفره های موی کاشته شده و یا آسیب دیدن بانک مو شود.


در نتیجه با توجه به این موارد، انتخاب کردن کلینیک مناسب که از افراد متخصص برای انجام کاشت مو به روش sut بهره ببرد، مهم ترین اقدام فرد برای کاشت مو می باشد.


کلام پایانی


در انتهای این مطلب باید در رابطه با هزینه کاشت مو sut  خدمت شما عزیزان بگوییم که با توجه به مزایایی که روش کاشت موی sut برای اشخاص دارد، ما استفاده از این روش را برای کاشت مو به شما عزیزان توصیه می کنیم، زیرا در صورت استفاده از این روش حتی با وجود هزینه نسبتا بالای آن،  می توانید یک بار برای همیشه مشکل تاسی سر و کم مویی خود را از بین ببرید و مزایای این روش ارزش هزینه کردن برای این نوع کاشت مو را دارد.


در صورتی که برای انجام کاشت مو به روش sut مردد هستید و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید، می توانید روش های دیگر ترمیم مو و مزایا و معایب آنها و همچنین هزینه مورد نیاز برای انجام آنها را مورد مطالعه قرار دهید تا در رابطه با کاشت مو به روش sut بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.


همچنین می توانید هزینه های مورد نیاز برای کاشت مو با استفاده از روش های دیگر را با هزینه کاشت مو sut مورد مقایسه قرار دهید و به صورت کلی با در نظر گرفتن مزایا و معایب این روش و روش های دیگر و هزینه های مورد نیاز آنها به یک جمع بندی کلی برسید.


کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس                                                  


با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر


شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس


شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲


تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰


مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲


انتهای پیام/4129/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته