دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشریح آخرین وضعیت پورحیدری از زبان همسرش/ درخواست منصورخان برای حضور در تبریز

فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری از بهتر شدن حال سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به روزهای قبل خبر داد.
کد خبر : 56589

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از خبر بستری شدن منصور پورحیدری در بخش ccu بیمارستان ایرانمهر، نگاه اهالی فوتبال به وضعیت جسمانی این پیشکسوت بزرگ استقلال است.


‌آخرین خبرها از شرایط جسمانی پورحیدری حاکی از آن است که امروز حال عمومی او نسبت به روزهای قبل بهتر است. فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در این مورد گفت: «وضعیت منصور امروز بهتر از روز گذشته است. البته پزشکان جواب نهایی را درباره وضعیتش نداده‌اند و قرار است تا کمیسیون پزشکی درباره وضعیتش تشکیل شود و تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد.»


شجاعی در مورد حضور پورحیدری در تبریز برای بازی جام حذفی استقلال و تراکتورسازی افزود: «منصور خیلی دوست دارد به همراه استقلال به تبریز برود، اما پزشکان این اجازه را به او نمی‌دهند، چرا که سفر و همچنین تماشای مسابقه از نزدیک به او استرس زیادی وارد می‌شود و این برای پورحیدری خیلی بد است.»


شجاعی در پایان ضمن تشکر از مردم اظهار کرد: «از همه کسانی که به بیمارستان آمدند و در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. همچنین از مردم عزیز ایران که در چند روز اخیر ما را تنها نگذاشتند کمال تشکر را دارم و امیدوارم منصور را از دعای خیرشان محروم نکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته