دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سفر بروجردی به کشور افغانستان تأکید شد؛

توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به افغانستان بر توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور تأکید کرد.
کد خبر : 565811

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه در سفر به افغانستان با محمد محقق یکی از رهبران شیعیان هزاره در کابل، سید منصور نادری از رهبران مذهبی و شخصیت‌های فرهنگی در افغانستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر فلاح‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در افغانستان دیدار و گفت‌وگو کردند.


بروجردی در این دیدار با ابلاغ سلام دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان تأکید کرد.


در این دیدار درباره احداث دانشگاه به صورت مشترک، انعقاد تفاهم‌نامه، گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و فرهنگی بین دو کشور، توسعه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان و فرصت‌ها و چالش‌ها بحث و تبادل نظر شد.


گفتنی است سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، عباس گنجی قائم مقام معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، شمس دولت‌آبادی مدیرکل اداره کل پشتیبانی واحدهای برون‌مرزی، علیرضا رجایی مشاور معاونت بین‌الملل در امور اجرایی افغانستان، علیرضا لادن مقدم معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان، علی صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد افغانستان (کابل) نیز در این دیدار حضور داشتند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته