دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1399 - 12:00
نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با آنا:

انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات لازمه کسب توفیق در حل مشکلات است

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: مهم‌تر از حضور مردم در انتخابات در شرایط فعلی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخاب اصلح است زیرا اگر انتخابی نادرست داشته باشیم قطعاً در برون‌رفت از مشکلات توفیقی حاصل نخواهد شد.
کد خبر : 565803

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی پیام‌های عدیده‌ای از هم‌بستگی ملت ایران را به جهانیان مخابره خواهد کرد.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پایبندی به نظام و ارزش‌های انقلاب با حضور مردم پای صندوق‌های رأی به منطقه ظهور خواهد رسید، افزود: مهم‌تر از حضور مردم در انتخابات در شرایط فعلی بنا به فرمایش حضرت آقا انتخاب اصلح است زیرا اگر انتخابی نادرست داشته باشیم قطعاً در برون‌رفت از مشکلات توفیقی حاصل نخواهد شد.


وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند همزمان با اثبات پایبندی آن‌ها به نظام در بسیاری از حوزه‌ها حتی رفع تحریم‌ها اثرگذاری داشته باشد، تصریح کرد: انتخاب درست از سوی مردم همزمان با حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند به مثابه میان‌بری برای رفع معضلات پیش‌ روی کشور تلقی شود.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه اکنون وظیفه مسئولان برای ایجاد احساس دلگرمی در مردم برای آینده کشور سنگین شده است، گفت: تعامل و دوری از تقابل مهم‌ترین گامی است که می‌تواند نتایج مطلوب را برای کشور رقم بزند.


کوچکی‌نژاد با بیان اینکه هماهنگی میان قوا لازمه تحقق حضور حداکثری مردم در صحنه است، افزود: مسئولان باید با تعامل حداکثری خود مردم را به آینده کشور امیدوار کرده و به آن‌ها اطمینان دهند که تک‌تک آرای آن‌ها در ساختن ایرانی بهتر از آنچه بوده موثر است.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با ارائه آگاهی و شناخت به مردم آن‌ها را در انتخاب اصلح نیز بازی کنیم تا به این ترتیب بهبود وضعیت ممکن شود.


انتهای پیام/۴١۵١/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته