دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1399 - 17:41
نعمتی در گفت‌وگو با آنا:

امیدم را با شنیدن لغو مسابقات از دست نمی‌دهم

عضو تیم تیروکمان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با شنیدن خبر لغو برخی از مسابقات امید خود را از دست نمی‌دهم و تلاش خود را افزایش می‌دهم.
کد خبر : 565502
636096263267854221_lg.jpg

زهرا نعمتی، عضو تیم تیروکمان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: مسابقات لیگ با وجود شرایط سختی که داشتیم و رعایت پروتکل‌های مختلف، خیلی خوب برگزار شد. همچنین  با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی در وضعیت کرونا لغو شد، مسابقات لیگ محک خوبی برای سنجیدن سطح آمادگی خودمان بود.


وی افزود: بنده و سایر بازیکنان که در تیم ملی تیروکمان فعالیت می‌کنیم در مسابقات این دوره از لیگ شرکت کردیم و برای من واقعاً خیلی خوب بود. همچنین در مسابقات جهانی افراد دارای معلولیت که در امارات برگزار می‌شود، به‌عنوان نماینده ایران شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم سطح آمادگی خودم را خیلی خوب ارائه کنم.


کماندار پارالمپیکی ایران بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در سطح فدراسیون تیروکمان به‌گونه‌ای پیش می‌رود که ما بتوانیم سطح آمادگی و عملکرد خودمان را در مسابقات مهم ارائه دهیم. امیدواریم شرایطی پیش بیاید که مسابقات آینده ما لغو نشود، چرا که بسیاری از مسابقات پشت سر هم لغو شد.


نعمتی خاطرنشان کرد: سال آینده مسابقات تایلند و چین داریم که قطعاً می‌تواند خیلی سخت باشد و ممکن است لحظه آخر باز هم این مسابقات لغو شود. ولی با وجود همه خبرهایی که ما می‌شنویم سعی کردم امید خود را از دست ندهم و تلاش خود را افزایش دهم و این خبرها را نادیده بگیرم. ما فرض را بر این می‌گذاریم که حتماً همه مسابقات برگزار می‌شود و بنده و سایر دوستان هم‌تیمی‌ام امیدوار هستیم در مسابقات فرانسه بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و در مسابقات المپیک و پارالمپیک بتوانیم باز هم برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته