دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1394 - 11:32
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

نجات یک زن جوان از برف‌و‌سرما در توچال

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از نجات یک زن بر اثر برف و سرما در توچال خبر داد و گفت: وی با تلاش مأموران آتش‌نشانی مسقر در ایستگاه 5 نجات پیدا کرد و با تله‌کابین به پایین منتقل شد.
کد خبر : 56527

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در ساعت 13:39 روز گذشته طی مراجعه حضوری افرادی به کمپ امداد و نجات آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه 5 توچال مبنی بر گرفتار شدن خانم جوانی در برف و سرما، گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد، اظهار کرد: یک خانم 27 ساله به همراه همسرش برای کوهنوردی آمده بود که سرمای شدید باعث ضعف و بی‌حالی و سرما زدگی وی شده بود و قادر به ادامه حرکت نبود.


وی تصریح کرد: امدادگران این خانم را روی برانکارد مخصوص قرار دادند. در مرحله نخست اقدامات اولیه را برای بهبود شرایط این فرد انجام و پس از اعزام وی به کمپ این فرد به همراه همسرش از طریق تله‌کابین به پایین منتقل داده شده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه چند سالی است که زمستان‌ها و در تعطیلات آخر هفته امدادرسان‌ها و آتش‌نشان‌ها در ایستگاه 5 توچال به صورت 24 ساعته مستقر هستند و این باعث شده که در صورت بروز حادثه بسیار سریع به محل برسند در سال‌های دور که در سطح شهر این تیم مستقر بود تا رسیدن به محل حادثه ساعت‌ها وقت تلف می‌شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته