دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1399 - 19:32

جشنواره ملی یک‌صد واحد مشتری‌مدار برگزار شد

دبیر اجرایی جشنواره ملی یک‌صد واحد مشتری‌مدار گفت: بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در بهمن سال جاری برگزار شد.
کد خبر : 565242
aHR0cDovL21lZGlhLnNoYWJlc3Rhbi5pci9PcmlnaW5hbC8xMzk5LzEyLzAxL0lNRzE1MzEwMDMyLmpwZw==.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا  مازیار زارع،  دبیر اجرایی جشنواره ملی یک‌صد واحد مشتری‌مدار اظهار کرد: امروزه صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثر بخشی و کارایی سازمانها بهبود کیفیت تولید و خدمات به منظور تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.


وی افزود:  از این رو فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده تا مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل‌ شود. پیرامون این موضوع حمایت از کالای ایرانی و تکریم ارباب رجوع امری واجب تلقی می‌شود.


دبیر اجرایی جشنواره ملی یک‌صد واحد مشتری‌مدار خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با استناد به اصل 44 قانون اساسی و پیرو اجرای ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی وتجلیل از فعالین بنگاههای تولیدی، بازرگانی وخدماتی با حمایت نهاد ریاست جمهوری،شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی،وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی،سازمان بین المللی برند در بهمن ماه سال جاری با رعایت کامل ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و پس از اخذ مجوزهای لازم در مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن برگزار شد.


زارع عنوان کرد:‌ بر اساس مصوبات شورای عالی سیاستگذاری، در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را داشتند در قالب اعطای لوح زرین مشتری‌مداری تقدیر و قدردانی شد.


وی خاطرنشان کرد: آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا براساس رقابت بنگاه‌های تجاری و بررسی چالش‌ها و ایجاد فرصت‌های رونق اقتصادی در ارزیابی واحدهایی همچون واحدهای تحقیق و توسعه از محورهای مورد بررسی در این جشنواره ملی بوده است.


زارع تصریح کرد:‌ همچنین نقش کلیدی، پیاده‌سازی و رعایت CRM  در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارایه راهکارهای ایجاد ثبات، قیمت و حذف واسطه‌گری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایه‌گذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهت‌دهی سرمایه با ارایه اطلاعات فنی و اقتصادی توسط دستگاه‌های ذی ربط  از محورهای دیگری است که در این جشنواره ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدارعنوان کرد:‌ ازجمله برنامه‌های اجرایی اجلاس، اجرای پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه‌ها، سخنرانی مقامات و مسولین عالی رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از 100 واحد مشتری‌مدار در قالب اعطای لوح زرین مشتری‌مداری پس از ارزیابی در سطوح مختلف بوده است.



انتهای پیام/ر/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب