دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام قاسمی‌نژاد:

شهدا برترین نوع دیدار با خداوند متعال را انتخاب کردند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهدا برترین نوع دیدار با خداوند متعال را انتخاب کردند.
کد خبر : 564862
sh9.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد به‌دلیل شرایط کرونایی و امکانپذیرنبودن دیدار خانواده معظم شهدا در منزل، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با هماهنگی ستاد شاهد و امور ایثارگران این دانشگاه با خانواده شهدای گرانقدر شهید خدابخش صفری دهکردی و شهید قربانعلی امیدی در گلزار شهدای شهرکرد دیدار و گفت‌وگو  کردند.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار اظهار کرد: شهدا برترین نوع دیدار با خداوند متعال را انتخاب کردند. شهدا انسان‌های شاخص و جامعی بودند که توانستند رسالتی عظیم را که دفاع از آبرو، جان، مال و دفاع از تمامیت ارضی جامعه اسلامی و حفظ و برافراشتن پرچم اسلام است در تمام عرصه‌های جهان به انجام رسانند و مقام عالی به‌دست آورند.


حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد بیان کرد: خانواده شهدا به فرموده مقام معظم رهبری، سند افتخار اسلام و الگوی کامل و جامع جامعه اسلامی پس از ائمه اطهار و چراغ راهی برای گذر جامعه امروزی از مسیر پرتلاطمی هستند که جهان با آن روبه‌رو است.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: خداوند به همه ما توفیق دهد تا مانند شهدا از تمام سرمایه وجودی خود برای انسانیت و اخلاق و اسلام مایه بگذاریم و بتوانیم در مسیر شهدا حرکت کنیم و شرمنده خانواده شهدا نشویم.


قاسمی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تلاش بسیاری انجام شده است که در همه عرصه‌ها در مسیر راه شهدا و در راستای اهداف و دستاوردهای شهدا حرکت شود و شهدا الگوی راه و مسیر قرار گیرند.


به گزارش آنا، شهید مدافع نظم و امنیت سروان قربانعلی امیدی ارجنکی سی‌ام شهریور سال 60 به دنیا آمد. وی از دوران کودکی و جوانی به ائمه اطهار(ع) و جلسات مذهبی علاقه بسیار داشت. شهید امیدی عضو فعال هیئت یازهرا(س) شهرکرد بود و از مهر سال 80 به استخدام نیروی انتظامی شهرکرد درآمد و پس از 18 سال خدمت و سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایتاً 26 تیر سال 98 در درگیری با اشرار در روستای مسکوتان استان سیستان و بلوچستان مورد هدف قاچاقچیان اسلحه قرار گرفت و به‌عنوان شهید حافظ امنیت کشور در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.


جانباز گرانقدر خدابخش صفری دهکردی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز در عملیات والفجر مقدماتی از ناحیه سر مجروح شد. او با 55 درصد جانبازی در سال 1398 به‌دلیل مشکلات جسمی ناشی از جنگ به رحمت ایزدی پیوست و به درجه شهادت نائل آمد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته