دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حسین ابراهیمی: هم‌قسم شده‌ایم نتیجه بگیریم/ فولاد از منطقه سقوط خارج می‌شود

هافبک فولاد خوزستان گفت: در نتیجه‌ نگرفتن فولاد همه اعضای تیم مقصر هستیم و خودمان باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
کد خبر : 56483

حسین ابراهیمی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در واکنش به این موضوع که برای دومین بار در هفته‌های اخیر با گلزنی خود موفق شد فولاد را از شکست نجات دهد گفت: «گل‌هایی که من برابر استقلال اهواز و گسترش فولاد زدم حاصل زحمات تمامی اعضای تیم بود و خوشحالم که به وظیفه‌ام به درستی عمل کردم. ما این فصل تلاش زیادی می‌کنیم تا برابر حریفان پیروز شویم اما با بدشانسی روبه‌رو می شویم. امیدوارم در ادامه فصل با مشکلات کمتری مواجه شویم و امتیازات خوبی را جمع‌‌آوری کنیم.»


وی در مورد شرایط بد فولاد در لیگ پانزدهم و حضور این تیم در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی گفت: «‌ما رقابت‌ها را خوب شروع نکردیم. متاسفانه در بسیاری از دیدارها هم به رغم اینکه استحقاق باخت را نداشتیم اما نتیجه بازی را واگذار کردیم. در چند هفته اخیر بازیکنان تیم با یکدیگر هم قسم شده‌اند تا جبران نتایج از دست رفته را بکنند اما فرصت‌های خوبی که نصیب‌مان می‌شود را به رغم سعی فراوان از دست می‌دهیم. شاید این موضوع به خاطر استرسی است که روی بازیکنان وجود دارد. با این حال معتقدم که ما هفته به هفته به هماهنگی بیشتری می‌رسیم و مطمئن هستم که به زودی از منطقه خطر خارج می‌شویم.»


ابراهیمی در مورد اینکه ماندن یا رفتن اسکوچیچ را به سود فولاد می‌داند یا خیر، عنوان کرد: «من در اندازه‌ای نیستم که در مورد سرمربی تیمم صحبت کنم. وقتی مدیریت باشگاه موافق حضور اسکوچیچ در تیم است و به او فرصت می‌دهد پس من و دیگر بازیکنان تیم هم وظیفه داریم حداکثر تلاش‌مان را بکنیم تا فولاد را به روزهای خوب خود بازگردانیم. به نظرم در نتایج ضعیف فولاد تنها نباید سرمربی را مقصر دانست. او هم در کنار تمامی اعضای تیم حداکثر تلاشش را برای موفقیت تیم کرده و نباید ناکامی تیم را گردن سرمربی انداخت. من و دیگر بازیکنان تیم تلاش می‌کنیم تا با نتیجه‌گیری در هفته‌های آینده شائبه برکناری اسکوچیچ را از بین ببریم. یقین دارم که فولاد خیلی زود از بین مدعیان سقوط خارج می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته