دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1399 - 21:49
عراق در واکنش به حمله راکتی به اربیل تأکید کرد؛

اقدام جدی برای مبارزه با «هسته‌های تروریسم»

وزارت خارجه عراق با اشاره به حمله راکتی به فرودگاه بین‌المللی اربیل تأکید کرد، دولت همه اقدامات لازم را برای مبارزه با این رویدادها اتخاذ خواهد کرد.
کد خبر : 564780
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، وزارت امور خارجه عراق با اشاره به حمله راکتی به فرودگاه بین‌المللی اربیل تأکید کرد، دولت همه اقدامات لازم را برای مبارزه با این رویدادها اتخاذ خواهد کرد.


وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله راکتی به فرودگاه بین‌المللی اربیل تأکید کرد دولت همه اقدامات لازم را برای مبارزه با «هسته‌های تروریسم» اتخاذ خواهد کرد.


وزارت خارجه عراق با بیان اینکه «عملیات تروریستی» که در فرودگاه بین‌المللی اربیل و اماکن نزدیک به هیئت‌های دیپلماتیک روی داد را محکوم می‌کنیم؛ تأکید کرد: دولت عراق همه اقدامات لازم را برای مقابله با رویدادها با هر شکل و عنوانی که باشند، اتخاذ خواهد کرد و بغداد مصمم به تداوم تکمیل نبرد علیه این گروه‌هاست.


دستگاه دیپلماسی عراق با تشکر از همبستگی بین‌المللی با ملت عراق بابت این حادثه، اظهار داشت: تحقیقات در این باره توسط کمیته مشترکی از نهادهای امنیتی فدرال و دولت اقلیم ادامه دارد و دولت همه اقدامات لازم را برای بازخواست عاملان این حوادث و سپردن آن‌ها به دست عدالت اتخاذ خواهد کرد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: اربیل عراق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته