دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید فرماندار گناباد از دانشگاه آزاد اسلامی؛ واحد گناباد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

فرماندار گناباد به اتفاق هیات رئیسه واحد گناباد از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گناباد شامل آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های برق و ماشین، مجموعه آزمایشگاه‌های کشاورزی و دامپزشکی، بخش‌های مختلف دانشکده پرستاری و مامایی، مهمانسرای دانشگاه، مرکزict و کتابخانه بازدید کرد.
کد خبر : 56474

به گزارش خبرنگار آنا، محمدعلی نبی‌پور در این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به‌ویژه در طول یک سال گذشته، مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد دانشگاهی را بی‌نظیر خواند و گفت: این مجموعه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


فرماندار گناباد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد پتانسیل‌های خیلی بالایی دارد که امیدواریم در راستای توسعه و غنای بیشتر دانشگاه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی با همکاری با مسئولان واحد گام برداریم و روز به روز شاهد بالندگی بیش از پیش این دانشگاه باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هم در این بازدید با توجه به پیشینه واحد گناباد گفت: این واحد دانشگاهی که در سی‌امین سال فعالیت خود قرار دارد، خدمات ارزنده و شایانی به شهرستان کرده و سهم بسزایی در توسعه گناباد داشته است.


دکتر مجتبی حسن‌زاده امکانات و تجهیزات بی‌نظیر آزمایشگاهی و کارگاهی بویژه در رشته برق، اساتید مجرب و متعهد، برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های متعدد را یادآور شد و اظهار کرد: همه اقدامات، این مجموعه را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان شناسانده است.


حسن‌زاده از ایجاد رشته‌های جدید واحد گناباد طی یک سال گذشته هم سخن گفت و با توجه به راه‌اندازی دانشکده پرستاری و مامایی و احداث مهمانسرای دانشگاه ادامه داد: دو رشته دکتری تخصصی برق - قدرت و کشاورزی- زراعت و یازده رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و چهل رشته نیز در مقطع کار‌شناسی در واحد گناباد ایجاد و راه اندازی شده است.


رئیس واحد گناباد با توجه به تعامل خوب واحد گناباد با بخش صنعت افزود: در این مسیر توانسته‌ایم قراردادهای مناسب و خوبی را با بخش دولتی و خصوصی منعقد کنیم.


همکاری بخش حوزه نظام وظیفه شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی گناباد


همچنین در راستای آشنایی هر چه بیشتر کار‌شناسان حوزه‌های آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه نظام وظیفه، جلسه‌ای مشترک بین مدیران و کار‌شناسان حوزه‌های معاونت آموزشی و دانشجوئی فرهنگی و اجتماعی واحد گناباد و بخش حوزه نظام وظیفه نیروی انتظامی شهرستان در محل سالن کنفرانس واحد گناباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه معاون دانشجوئی فرهنگی و اجتماعی واحد گناباد پس از خوش آمدگویی به سرهنگ رسولی و سروان پورقلی و همچنین همکاران خود در حوزه‌های آموزشی و دانشجوئی واحد، در سخنانی از تعامل خوبی که نیروی انتظامی شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی گناباد دارد، قدردانی کرد.


جواد روحانی هدف از تشکیل این جلسه را یادآور شد و گفت: کار‌شناسان آموزشی و دانشجوئی به بخشنامه‌هایی که از سوی سازمان مرکزی دانشگاه ابلاغ می‌شود، واقف هستند، اما برای اطلاع بیشتر از آخرین دستورالعمل‌هایی که در زمینه نظام وظیفه وجود دارد و آگاهی بیشتر از جزئیات آن و موارد مشابه، بر آن شدیم که با کار‌شناسان حوزه نظام وظیفه شهرستان در نیروی انتظامی جلسه‌ای مشترک را برگزار کنیم.


وی تشکیل این جلسات را مهم خواند و خواستار تداوم جلسات فوق به صورت دوره‌ای شد.


سرهنگ رسولی فرمانده انتظامی منطقه گناباد نیز با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به دلیل برگزاری این جلسه و تبیین بخشنامه‌های صادره، آمادگی خود و همکارانش را در نیروی انتظامی برای پاسخگویی به سوالات کار‌شناسان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و ابهاماتی که در این زمینه دارند، اعلام کرد.


در ادامه این نشست کار‌شناسان آموزشی و دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد سولات و نکته نظرات خود را در ارتباط با نظام وظیفه و مشمولین مطرح کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته