دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1399 - 14:21
عضو هیئت رئیسه موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

حضور کارگزاران سازندگی در نهاد اجماع‌ساز/ انتقادات در خصوص جبهه اصلاح‌طلبان ایران مورد قبول نیست

عضو هیئت رئیسه موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران گفت: از همه احزاب اصلاح‌طلب اعم از کارگزاران سازندگی و سایرین در ائتلاف جدید اصلاح‌طلبان حضور دارند. برخی از احزاب نیز مانند اراده ملت عضو این جبهه نیستند.
کد خبر : 564677
فرج کمیجانی.jpg

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره روند انتخاب هیئت رئیسه نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: یک کارگروه پنج نفره انتخاب کردیم که این کارگروه در حال تنظیم آئین‌نامه است، وقتی پیش‌نویس آئین‌نامه آماده شد و در جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران تصویب شد، هیئت رئیسه را انتخاب می‌کنیم.


عضو هیئت رئیسه موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران در واکنش به نقد برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه در ائتلاف جدید اصلاح‎‌طلبان از همان چهره‌های قدیمی این جریان استفاده شده است، تصریح کرد: این قبیل انتقادات در خصوص جبهه اصلاح‌طلبان ایران مورد قبول نیست. کمااینکه در شورای قبلی عالی سیاست‌گذاری 27 نفر از احزاب و گروه‎های اصلاح‌طلب حضور داشتند.


کمیجانی با تأکید بر حضور نمایندگان همه احزاب اصلاح‌طلب در جبهه اصلاح‌طلبان ایران خاطرنشان کرد: لذا در نهاد جدید اصلاح‌طلبان هم نمایندگان احزاب حضور دارند و از میان افرادی که در اولین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران دعوت کردیم، حدود 9 نفر از چهره‌های جدید بودند.گفتنی است از همه احزاب اصلاح‌طلب اعم از کارگزاران سازندگی و سایرین در ائتلاف جدید اصلاح‌طلبان حضور دارند.


این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به صحبت‌های اخیر دبیرکل اراده ملت در خصوص اینکه برخی از احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مذکور پس از مشخص شدن سازوکار نهاد جدید اجماع‌ساز به این نهاد می‌پیوندند، یادآور شد: این قبیل احزاب تا الان عضو این جبهه نبودند مگر اینکه در آینده بخواهند به ما بپیوندند.


انتهای پیام/4158/


انتهای پیام/

برچسب ها: نهاد اجماع ساز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته