دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

سینا عشوری: استقلال را در جام حذفی حذف می‌کنیم/ برای تیمم کم کاری نکردم

هافبک تراکتورسازی گفت: در جام حذفی کار سختی پیش رو داریم اما مطمئنم با وجود مربی باتجربه ای مانند قلعه نویی با حذف استقلال به مرحله بعد صعود می‌کنیم.
کد خبر : 56401

سینا عشوری در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «این بازی برای ما بسیار سخت و نفس‌گیر بود. با وجود اینکه استقلال اهواز از تیم های قعرنشین لیگ بود اما شرایط بسیار سختی داشتیم به طوری که به همه بازیکنان فشار زیادی وارد شد. بعد از تغییر در کادرفنی تیم به یک برد نیاز داشتیم که خوشبختانه با پیروزی در این دیدار سه امتیاز را کسب کردیم.»


وی در خصوص بازی مقابل استقلال در جام حذفی عنوان کرد: «جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. هفته پیش مقابل استقلال نقاط ضعف تیم را شناسایی کردیم و هم اکنون در تمرینات به دنبال رفع آنها هستیم. قطعا کار در جام حذفی بسیار سخت خواهد بود اما مطمئنم با وجود مربی باتجربه ای مانند قلعه‌نویی مقابل استقلال در جام حذفی به پیروزی می‌رسیم و آنها را حذف می‌کنیم.»


هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود سربازهای این تیم در حدواندازه‌های خود بازی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: «قلعه نویی از نظر فنی مربی قدرتمندی است. او با بررسی عملکرد بازیکنان این نظر را داده است. به هر حال تیم ما با وجود بازیکنان قدرتمندی که دارند انتظار می‌رود نتایج بهتری کسب کنند امیدواریم که روز به روز شرایط تیم ما بهتر شود.»


عشوری همچنین در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند شما چون امسال هم مانند پارسال پولی دریافت نکردید بنابراین بازی خوبی ارائه نمی‌دهید، عنوان کرد : «این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد من تلاش خودم را برای موفقیت تیمم می کنم اما منکر این مساله هم نمی‌شوم که پول اهمیت ندارد. من امسال هم مانند پارسال هیچ پولی دریافت نکردم و به همین خاطر با شرایط سختی مواجه شدم. امیدوارم که با تغییر در کادر فنی و حضور قلعه نویی هم شرایط تیممان بهتر شود و هم بحث های مالی تا حدودی رفع شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته