دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1394 - 13:33

حجج اسلام غرویان و مداح برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردند

در دومین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری، حجج اسلام غرویان و مداح نیز به جمع داوطلبان پیوستند.
کد خبر : 56394

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در ادامه روند ثبت نام کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری عصر امروز حجت الاسلام محسن غرویان با حضور در وزارت کشور در این دوره از انتخابات برای حوزه تهران ثبت نام کرد.


محسن غرویان در دروس خارج فقه و اصول از محضر آیات عظام وحید خراسانى، فاضل لنکرانى، شیخ جواد تبریزى، مکارم شیرازى و جوادى آملى بهره برده است. وی پیشتر در امتحان اجتهاد دوره سوم مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده بود و موفق به اخذ نمره قبولی شده بود.


موسسه فرهنگى – انتشاراتى «یمین» به همت وی تاسیس شده و تاکنون قریب 20 عنوان کتاب منتشر کرده است. محسن غرویان با دو زبان انگلیسى و عربى آشناست و تاکنون در همایش‌ها و کنگره هاى مختلف داخلى و خارجى مقالاتى را به زبان‌هاى فوق ارائه کرده است.


به گزارش آنا، همچنین حجت‌الاسلام مرتضی مداح در دومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان برای شرکت در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد. وی نیز از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا می شود.


بر اساس آنچه که در پایگاه شخصی حجت‌الاسلام مرتضی مداح منتشر شده است، وی سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، دبیری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کل کشور ، مشاور احمد مسجد جامعی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد مشترک ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ریاست اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) را در کارنامه فعالیت خود دارد.


وی در حوزه و دانشگاه از مکتب درس استادانی چون حضرات آیات اراکی، رهبر معظم انقلاب، وحید خراسانی، جوادی آملی، فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی، محمد تقی جعفری، شهید مفتح و ... بهره برده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: محسن غرویان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته