دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فلیک به گواردیولا پیوست؛ دعوت پپ از هانسی برای تقابل بارسلونا با بایرن مونیخ+عکس

سرمربی بایرن مونیخ موفق شد تا تیمش را همانند پپ گواردیولا در زمان سرمربیگری بارسلونا جاودانه کند.
کد خبر : 563757
la-propositioni-flick.jpg-830x461.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم بایرن مونیخ با قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان موفق به کسب شش‌گانه شد و شاگردانش در 6 تورنمنت معتبر موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.


پیش از این تیم بارسلونا در زمان سرمربیگری پپ گواردیولا موفق به کسب شش‌گانه شده بود تا هانسی فلیک خودش و تیمش را به دومین تیمی مبدل کند که در یک فصل 6 عنوان معتبر قهرمانی را تصاحب کرده‌اند.


هانسی فلیک بایرن مونیخ پپ گواردیولا بارسلونا


پپ گواردیولا در واکنش به کسب شش‌گانه بایرن مونیخ و با انتشار پیامی ویدئویی خطاب به هانسی فلیکعنوان کرد: سلام به همه. یک تبریک بزرگ به خانواده بایرن مونیخ برای این موفقیت فوق‌العاده و قهرمان باشگاه‌های جهان شدن، مخصوصاً بردن هر 6 عنوان قهرمانی از 6 عنوان قهرمانی موجود. به شما بسیار افتخار می‌کنم. تبریک بزرگ به همه و به خصوص به هانسی، بازیکنان و کارکنانی که در پشت صحنه تلاش می‌کنند، برای کسب این افتخار فوق‌العاده.


وی یادآور شد: دوست دارم به هانسی بگویم که شما دومین تیمی هستید که در جهان برنده شش‌گانه شده‌اید! قبل از شما تیم دیگری این کار را کرده بود، بارسلونا! شاید من بتوانم به مسی و دوستان زنگ بزنم و ما بتوانیم برای بردن هفتمین عنوان قهرمانی با هم بازی کنیم. زمان و مکانش را به من خبر بده و ما خودمان را می‌رسانیم. باز هم تبریک به خانواده بایرن. MIA SAN MIA.


انتهای پیام/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته