دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

جواد نکونام: نزدیک بود پایم بشکند/ سایپا شانس آسیایی شدن را دارد

هافبک سایپا گفت: به نظرم اشتباه سهوی داور در پیروزی نفت تهران تاثیر داشت.
کد خبر : 56374

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سایپا که در 5 هفته گذشته پیش از دیدار با نفت‌تهران موفق شده بود با کسب 11 امتیاز خود را به جمع مدعیان قهرمانی برساند با شکست مقابل زردپوشان تهرانی کمی از جمع مدعیان فاصله گرفت. در این بازی بازیکنان سایپا بازی قابل قبولی را ارائه کردند اما در کسب نتیجه ناموفق بودند. یکی از بازیکنانی که تا آخرین لحظه تلاش کرد تا سایپا بازنده این بازی نباشد، جواد نکونام بود.


وی در خصوص دیدار سایپا با نفت تهران به خبرنگار ورزشی آنا، اظهار داشت: «بازی پایاپایی را هر دو تیم ارائه کردند. در چنین دیدارهایی که سطح بازی دو تیم به هم نزدیک است قطعا تیمی که زودتر به گل برتری برسد شانس بیشتری برای برنده شدن پیدا می‌کند. خوب این اتفاق می‌توانست برای ما رخ بدهد چرا که پیش از گل زدن مهاجم نفت ما بودیم که چند فرصت بسیار خوب روی دروازه حریف خلق کردیم و حتی در یکی از صحنه‌ها تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردیم، اما در فوتبال به تیمی امتیاز می‌دهند که گل بزند.»


هافبک سایپا با اشاره به این نکته که سایپا برای کسب سهمیه آسیایی در رقابت‌های این فصل شانس دارد، بیان داشت : «اگر بتوانیم روند امتیازگیری که در هفته‌های اخیر داشتیم را در نیم‌فصل دوم ادامه دهیم و با حفظ تمرکز از جمع تیم‌های مدعی خارج نشویم رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا غیرممکن نیست. سایپا شرایط خوبی در پایان نیم فصل اول دارد و می تواند بهتر از این نیز عمل کند.»


نکونام با انتقاد از عملکرد ضعیف داور دیدار دیروز سایپا با نفت‌تهران خاطرنشان کرد : «سعید بخشی زاده سعی کرد تا قضاوت خوب و بی نقصی داشته باشد اما در جریان بازی خطای شدیدی که هافبک نفت روی پایم انجام داد را با کارت قرمز جریمه نکرد. خطایی که ممکن بود باعث شکسته شدن پایم شود. اگر داور بازی در آن صحنه حریف را 10 نفره می‌کرد شانس پیروزی ما در این دیدار خیلی بیشتر می‌شد. به نظرم اشتباه سهوی داور در پیروزی نفت تهران تاثیر داشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته