دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهر خودرو در آستانه ورشکستگی/ سرنوشت تیمی که به دست دلال‌ها افتاد

باشگاه شهر خودرو این‌روز‌ها بیش از هر زمانی دیگری با مشکلات مالی مواجه شده است تا حدی که در آستانه واگذاری قرار دارد.
کد خبر : 563733
20200914_211432.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حامد فرضعلی‌بیک؛چند صباحی است که باشگاه شهر خودرو با مشکلات مالی زیادی مواجه شده، فرهاد حمیداوی هم در دسترس این باشگاه نیست؛ این عوامل دست به دست هم داده تا اعضای این باشگاه کاملاً بلاتکلیف باشند.


با شرایطی که برای باشگاه شهر خودرو به وجود آمده تعداد زیادی از بازیکنان این تیم از لحاظ قانونی می‌توانند قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده و راهی تیم‌های دیگر شوند، مسئله‌ای که ناراحتی شدید مهدی رحمتی را هم در پی داشته است.


اما اینکه چرا سرنوشت باشگاه شهرخودرو به این روز افتاده دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که مهمترین آن قدرتی است که برخی دلال‌ها در این باشگاه پیدا کرده‌اند.


از حدود دو سال پیش یک شرکت نقل و انتقالاتی به واسطه ارتباط خیلی خوبی که با سرمربی وقت شهر خودرو داشت، تقریباً 90 درصد بازیکنان این تیم را تحت قرارداد خود قرارداد. در ادامه مالک باشگاه شهرخودرو هم در هیئت مدیره این باشگاه سمت گرفت تا باشگاه مشهدی زیر سلطه شرکت نقل و انتقالاتی قرار بگیرد.


در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال هم شرکت یادشده با توجه به ارتباط خوبی که با برخی سرمربیان سرشناس لیگ برتری در تیم‌های معروف پایتخت داشت، توانست برخی از بازیکنان شهرخودرو را با قیمت‌های گزاف به آنها بفروشد. انتقالی که به نظر می‌آید باشگاه شهرخودرو کمترین سودی از آن داشت.


به خاطر همین مسئله بود که یکی از نمایندگان ایران در فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری رو به جوانگرایی آورد. جوانانی که اکثراً تحت قرارداد شرکت اشاره شده هستند تا بلکه در فصل جاری اسمی در کرده و در پایان فصل به شکل قبل به تیم‌ها بزرگ با قیمت‌های گزاف فروخته شوند. 


در شرایط فعلی هم مالک باشگاه شهرخودرو بعد از بازداشت دو عضو هیئت مدیره این باشگاه کاملاً از دسترس خارج شده و مشخص نیست نماینده مشهد در لیگ برتر قرار است چه سرنوشتی پیدا کند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته