دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1399 - 09:04

برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

آزمون آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای لامرد، جهرم و گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر : 563660
_MG_5165.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، آزمون آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.


700 نفر از داوطلبان در این آزمون برای استخدام در رشته‌های پرستاری، مامایی، کارشناس بهداشت خانواده، کارشناس اتاق عمل، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس هوشبری، پزشک عمومی، داروساز، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس تغذیه و سایر پست‌های اداری به رقابت پرداختند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان این موضوع گفت: آزمون استخدامی سال 1399 دانشگاه‌های علوم پزشکی با رقابت 400 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم برگزار شد.



سیدکورش سرورزاده عنوان کرد: داوطلبان با رعایت کامل پروتكل‌های بهداشتی در محل‌های آزمون حضور یافته و با یکدیگر رقابت کردند.


به گزارش خبرنگار آنا، آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در رشته‌های مختلف 24 بهمن‌ 1399 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، مینودشت و مرکز گالیکش در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: این آزمون با شرکت بیش 500 داوطلب در رشته‌های مختلف و با رعایت شدیدترین تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


احمد مهرابیان افزود: با توجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، افرادی که در این آزمون انتخاب می‌شوند، بدون طی مرحله گزینش در مرحله نخست به‌صورت نیروهای ۸۹ روز به کار گرفته می‌شوند و ظرف این مدت، تکلیف آنان  از نظر گزینش مشخص می‌شود یعنی در نخستین  روزهای سال ۱۴۰۰، بخشی از این نیروها در مراکز بهداشتی و درمانی استخدام خواهند شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته