دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1394 - 00:19

حبیب‌الله بیطرف با سپاس از هوادارانش: نمی‌توانم دعوت به نمایندگی یزد را اجابت کنم

حبیب الله بیطرف وزیر نیرو در دولت اصلاحات، در پیامی از هوادارانش به خاطر این‌که نمی تواند دعوتشان را اجابت کند، پوزش خواست.
کد خبر : 56338

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بیطرف در این پیام در پاسخ به کمپین دعوت از وی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم از حوزه یزد، با «اعلام شرمندگی و پوزش از اینکه نمی‌تواند این دعوت را اجابت کند»، آورده است: همانطوری که در جلسه تشکیل شده در یزد خدمت سروران و بزرگان اصلاحات یزد توضیح دادم، به دلیل مسئولیت اخیر اینجانب در سازمان نظام مهندسی استان تهران که طبق قانون تمام‌وقت است و با شغل نمایندگی (به ویژه غیر از تهران) قابل جمع نیست و با توجه به محدودیت‌های جسمی این حقیر، مجموعا شرایط ورود به نمایندگی مردم شریف و گرانقدر یزد را نداشته و از همگی پوزش می‌طلبم.


وی در عین حال خاطرنشان کرد که در بین اصلاح‌طلبان یزد شخصیت‌های شایسته و ارزشمندی هستند که اگر شورای مشورتی إصلاحات استان یزد روی هرکدام از آنان اتفاق نظر کنند و برای رأی‌آوری او به طور جدی کار کنند و همه ما هم حمایت کنیم، قطعا احتمال پیروزی زیاد خواهد بود.


بیطرف این افراد را به عنوان گزینه‌های شایسته پیشنهاد کرده است: مهندس علی‌اکبر اولیا، مهندس احمد دوست حسینی و مهندس غلامعلی سفید.


وزیر دولت اصلاحات، در پایان بیانیه خود، استدعا کرده که کمپین دعوت از وی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس، به کمپین حضور گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات، تغییر عنوان دهد تا یک پویش گسترده برای افزایش مشارکت و رأی به کاندیدای اصلاح‌طلبان ایجاد کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: احمد دوست حسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته