دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1394 - 09:00
در گفت‌و‌گو با آنا

بهنام محمودی: شرایط برای صعود تیم ملی به المپیک مهیا است/ ترکیب «سیچلو» و «لوزانو» ایده‌آل است

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: مسلما حضور فرهاد ظریف با تجربه بالایی که دارد به تیم ملی کمک شایانی خواهد کرد امیدوارم مربیان تیم ملی با بررسی عملکرد او شرایط بازگشتش به تیم ملی فراهم شود.
کد خبر : 56334

بهنام محمودی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «به نظرم حضور «سیچلو» و «لوزانو» در تیم ملی ترکیب ایده‌آلی است. آشنایی «سیچلو» با بازیکنان و شرایط فرهنگی ما در کنار «لوزانو» بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت.»


وی افزود: «با شرایط فعلی صعود ایران به المپیک مهیا است چرا که بازیکنان و کادرفنی از توانایی بالایی برخوردار هستند. امیدوارم شاهد قدرت اول والیبال ایران باشیم.»


کاپیتان سابق تیم ملی والیبال همچنین درباره بازگشت فرهاد ظریف به ترکیب تیم ملی اظهار کرد: «برای صعود به المپیک باید از تمامی ابزارهای ورزشی و پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم. مسلما حضور فرهاد ظریف با تجربه بالایی که دارد به تیم ملی کمک شایانی خواهد کرد. امیدوارم مربیان عملکرد او را بررسی کنند و شرایط بازگشتش به تیم ملی فراهم شود.»


محمودی همچنین به جوانگرایی در تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت: «به نظرم یکی از نیازهای ضروری تیم ملی جوانگرایی است و امیدوارم که بعد از بازی های المپیک این اتفاق هرچه سریعتر در تیم ملی بیافتد.»


وی درمورد لیست نهایی دستیاران ایرانی لوزانو عنوان کرد: «لیست نهایی دستیاران ایرانی هنوز مشخص نشده است اما در جلسه ای که با داورزنی داشتیم او هم به حضور چند دستیار ایرانی در کنار «لوزانو» تاکید داشت. یکی از برنامه‌های فدراسیون این است که در بحث مربیگری سرمایه‌گذاری کند تا در آینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند. زمانی که مرحوم حسین معدنی در ترکیب تیم حضور داشت تاثیر مثبت آن را در تیم شاهد بودیم اما متاسفانه خیلی زود او را از دست دادیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته